SanMark.
Well-known member
Dat klinkt dusdanig spannend dat ik daar meer van wil weten.
Ze hebben weer net zo'n anoniem team als toen ze twee jaar terug degradeerden.
En net zo'n anoniem team als waar ze vorig jaar mee promoveerden ?
Derksen riep dat vrijdag bij VI. Via google gevonden dat dat bureau Futuralis Football Company heet.
De website: http://www.futuralisfootballcompany.com/
Dit is toch al een zeer poos bekend ?
En net zo'n anoniem team als waar ze vorig jaar mee promoveerden ?
Ik wist het niet. Zo goed volg ik NEC niet. Maar ze zijn daar al actief sinds mei 2014, las ik.
Op Twente na dan, maar die kunnen dan wel weer van iedereen verliezen.Zegt toch wel weer iets over hoe leuk onze competitie is! Iedereen kan echt van iedereen winnen.
Op Twente na dan, maar die kunnen dan wel weer van iedereen verliezen.
Twente gaat ook echt wel weer genoeg punten pakken. Die spits is echt wel ok?, naar wat ik gehoord heb.
Is toch best bijzonder dat we na twee speelrondes nog maar twee clubs hebben die zonder puntverlies zijn, waarvan er eentje twee keer over geluk niet te klagen had. Zegt toch wel weer iets over hoe leuk onze competitie is! Iedereen kan echt van iedereen winnen.
Mwah, dat valt toch wel mee? Gewoon het team van vorig jaar met de keeper van IJsland en een andere aanvaller. NEC schat ik in kan de playoffs makkelijk ontlopen als je ziet wat er nog meer in de Eredivisie speelt.
Jammer dat Ajax weer schijt mazzel heeft inderdaad. Anders stonden we gewoon met gemak feilloos bovenaan.
Kletskoek. De meeste mazzel had Feyenoord.
Dat zeg je alleen maar door je Ajax clubbril.
Nee helemaal niet. Zuivere goal wordt afgekeurd, penalty was geen handsbal.
De niet gegeven penalty was dan wel weer een handsbal.Nee helemaal niet. Zuivere goal wordt afgekeurd, penalty was geen handsbal.