2e speelronde

de waan

Well-known member
En net zo'n anoniem team als waar ze vorig jaar mee promoveerden ?

Ik heb er vorig jaar niet veel van meegekregen. Maar ik zie dat ze nu een nieuwe Ghanese Duitser, een nieuwe Pool, een nieuwe Belg, een nieuwe IJslander en een nieuwe Portugees in de basis hadden staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is toch best bijzonder dat we na twee speelrondes nog maar twee clubs hebben die zonder puntverlies zijn, waarvan er eentje twee keer over geluk niet te klagen had. Zegt toch wel weer iets over hoe leuk onze competitie is! Iedereen kan echt van iedereen winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is toch best bijzonder dat we na twee speelrondes nog maar twee clubs hebben die zonder puntverlies zijn, waarvan er eentje twee keer over geluk niet te klagen had. Zegt toch wel weer iets over hoe leuk onze competitie is! Iedereen kan echt van iedereen winnen.

Jammer dat Ajax weer schijt mazzel heeft inderdaad. Anders stonden we gewoon met gemak feilloos bovenaan.
 

Batigoal

Well-known member
Dat klinkt dusdanig spannend dat ik daar meer van wil weten.

Ze hebben weer net zo'n anoniem team als toen ze twee jaar terug degradeerden.

Mwah, dat valt toch wel mee? Gewoon het team van vorig jaar met de keeper van IJsland en een andere aanvaller. NEC schat ik in kan de playoffs makkelijk ontlopen als je ziet wat er nog meer in de Eredivisie speelt.
 

Joost

Well-known member
Mwah, dat valt toch wel mee? Gewoon het team van vorig jaar met de keeper van IJsland en een andere aanvaller. NEC schat ik in kan de playoffs makkelijk ontlopen als je ziet wat er nog meer in de Eredivisie speelt.

NEC had vorig jaar een prima voorhoede en stevige achterhoede. Die zijn na de winterstop, toen Roda definitief afhaakte, in een flow geraakt waarin ze van de zomer nog zaten. Het team dat ze hadden was sterk voor de JL maar heeft nauwelijks tegenslagen hoeven te ondergaan. Ze zijn toch wel wat kwijtgeraakt qua spelers en zo heel goed vind ik het niet wat er is teruggekomen.

Zo makkelijk als vorig jaar gaat het echt niet voor ze worden. Ik heb nog steeds de indruk dat ze in Nijmegen denken dat ze zich makkelijk in de middenmoot gaan handhaven. Zogauw daar het besef komt dat handhaving het enige doel moet zijn kan het wel goed komen, blijven ze te lang in die roes van vorig jaar dan wordt het een heel erg zwaar seizoen.
 
G

Gast

Guest
Idd, ze werden toch wel heel makkelijk aan de kant gezet door Heracles die waarschijnlijk ook moet vrezen voor nacompetitie voetbal. En pakken met mazzel drie punten tegen Excelsior. Ik denk dat het zal gaan tussen de Graafschap en NEC.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee helemaal niet. Zuivere goal wordt afgekeurd, penalty was geen handsbal.

Ajax scoorde drie mazzelgoals. En dat was tegen AZ ook al zo. Bovendien was Willem II heer en meester in de Arena en was 0-3 een betere afspiegeling van het wedstrijdbeeld.
 
Bovenaan