2e speelronde

fr-keff

Active member
Inderdaad. Lijkt me dus binnen de ploeg ook niet meer serieus te nemen nu met z'n praatjes over 'alles met elkaar', 'altijd blijven gaan' en 'Je doet het als team'.

Blabla.. Mensen moeten niet zo zeiken op Kuyt. Speelde niet best en logische wissel maar ook zonder Kuyt kun je winnen van Twente. Seizoen is lang en Dirk gaat zijn momenten nog pakken hoor. Schiet volgende maand de winnende binnen in een Europese wedstrijd en hij is weer de man. :duim: Zondag gaat hij gewoon weer scoren in Almelo.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Blabla.. Mensen moeten niet zo zeiken op Kuyt. Speelde niet best en logische wissel maar ook zonder Kuyt kun je winnen van Twente. Seizoen is lang en Dirk gaat zijn momenten nog pakken hoor. Schiet volgende maand de winnende binnen in een Europese wedstrijd en hij is weer de man. :duim: Zondag gaat hij gewoon weer scoren in Almelo.

Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.
 

fr-keff

Active member
Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.

Klopt, Dirk wil soms een tikje te graag voorop lopen en goed dat Gio dan even aan de rem trekt. De wil om kampioen te worden zit gewoon erg diep bij hem. Dat is mooi maar je moet het ook niet overdrijven. Misschien gewoon Toornstra op 10 gooien en Kuyt op de plek van Karsdorp... Man wat is hij hopeloos uit vorm.
 

Max

Administrator
Forumleiding
2e speelronde

Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.

Dirk kan nuttig zijn zoals hij ook nuttig was voor het Nederlands elftal op het WK 2014. Een grotere rol zoals nu als spelverdeler gaat niet werken. Er zijn echter genoeg wedstrijden, zeker Europees waar je tot een spelsysteem kan komen waar Kuyt wel belangrijk kan zijn. Promoveer hem half weg als assistent trainer.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Opvallend dat Friday nu al de voorkeur kreeg boven Weghorst in de basis. Zou die laatste op de vingers getikt zijn na zijn belachelijke houding vorige week? Dan kan AZ de borst nat maken, want dat gaat hij vaker doen.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens Vd Brom ging het uit tactisch oogpunt. Met Fred gingen ze voor de ruimte achter de defensie van PSV.

Ik vond Fred overigens dramatisch spelen.
 

A345

New member
Dat denk ik ook wel, maar zodra Dirk een persoonlijke tegenslag krijgt te werken, gelden die kreten ineens niet meer en gaat meneer mokken. Dat vind ik niet passen bij de leidersrol van Kuijt.
Dit dus helemaal, ik kan hem echt niet serieus nemen.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens is die genoemde statistiek over dat NEC 11 buitenlanders had niet helemaal waar. Weliswaar speelt Breinburg sinds een paar jaar zijn interlands voor Aruba, het is en blijft gewoon een Nederlander. Net als dat Owusu weliswaar geboren is in Ghana, maar zijn hele jeugd heeft doorgebracht in Nederland en ook gewoon een Nederlands paspoort heeft. De media maken wel vaker die fout door alleen naar de interlandvlaggetjes te kijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
2e speelronde

Moet inderdaad niet veel gekker worden. El Ahmadi en Ziyech zijn op die manier ook twee echte Marokkanen, geboren in respectievelijk Enschede en Dronten.
 
Bovenaan