29e speelronde

Jozsef

New member
Ik erger me kapot aan zulke Tokkie's. Ik zeg, pik die 10 man eruit met camera's en laat ze nooit meer binnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen woord hier over die (handvol) gore klootzakken die 't nodig vonden om de minuut stilte in de Kuip te vergallen?

Wtf! Wat deden ze?

Was in Nou Camp niet anders. Idioten heb je overal.

Normaal gesproken is een minuut stilte in De Kuip ook een minuut stilte. Tegen Sparta ging het wel goed (ander publiek natuurlijk) en het eerdere eerbetoon in het najaar ging ook gewoon goed.

Ik erger me kapot aan zulke Tokkie's. Ik zeg, pik die 10 man eruit met camera's en laat ze nooit meer binnen.

Dat soort figuren wil je inderdaad niet in je stadion hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wtf! Wat deden ze?

Een seconde of 10 voor het einde schreeuwde er eentje heel hard "Coen Moulijn!!". Waarna een stuk of 100 het Feyenoordlied begonnen te zingen. Intens triest inderdaad. Ik heb me kapot ge?rgerd en schaamde me er ook voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een seconde of 10 voor het einde schreeuwde er eentje heel hard "Coen Moulijn!!". Waarna een stuk of 100 het Feyenoordlied begonnen te zingen. Intens triest inderdaad. Ik heb me kapot ge?rgerd en schaamde me er ook voor.

Man man man wat een niveau.
 

stc

Well-known member
Had niet verwacht dat PSV 'makkelijk' zou winnen bij AZ.

Voor vanmiddag verwacht ik een 3-0 overwinnen van AJAX tegen PEC.
 

Jozsef

New member
Een seconde of 10 voor het einde schreeuwde er eentje heel hard "Coen Moulijn!!". Waarna een stuk of 100 het Feyenoordlied begonnen te zingen. Intens triest inderdaad. Ik heb me kapot ge?rgerd en schaamde me er ook voor.

Gelukkig floot de scheidsrechter toen maar. Na 50 seconden of zo. Eruit filteren en levenslang stadionverbod graag!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig floot de scheidsrechter toen maar. Na 50 seconden of zo. Eruit filteren en levenslang stadionverbod graag!

Als dat zou kunnen... Maar op basis waarvan? Zingen tijdens een minuut stilte lijkt me niet echt verdedigbaar voor een levenslang stadionverbod.
 

Joost

Well-known member
Ik heb er best wel zin in vanmiddag. 3 punten betekend eigenlijk wel dat we erin blijven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben er eigenlijk totaal niet mee bezig. Meer zin in F1 vanmiddag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga zo eerst even lekker een paar uur in het zonnetje hardlopen en dan inderdaad F1 kijken.
 

Joost

Well-known member
Roda heeft een Friesche harmonie uitgenodigd om ook het Friesche volkslied te spelen. Die zijn met meer man dan dat er supporters van Heerenveen zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk dat het tijd wordt voor een echte trainer bij Vitesse i.p.v. een assistent die het denkt wel even over te kunnen nemen. Zakt aardig weg zo.
 
Bovenaan