27e speelronde

Pascallovic

Well-known member
Een klap voor de regio.
Maar misschien werkt het wel louterend.... zo'n jaartje terug naar de JL.
Afgebroken, en nu opnieuw beginnen met bouwen.
Neem aan dat ze doen wat ze twee jaar geleden beloofden en dat is failliet gaan. Intrekken licentie zou toen faillissement betekenen volgens hun.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze een paar keer achter elkaar degraderen is het ook prima.
 

gevegt

Well-known member
Mwah, Sparta en Roda zijn ongeveer net zo slecht. En in een nacompetitie met een JL-ploeg zie ik Twente echt nog wel bovendrijven.

Zit DGS eindelijk in een JMD modus, ga jij het even lekker relativeren.:cab:
 

Bonehead

Well-known member
Nou, het was weer erg gezellig in vakkie 74.

Zonder drank was het weer niet om aan te gluren.

Ik hoorde in de samenvatting dat de gasten wilden te winnen. Daar was de eerste helft niks van te zien. Reactievoetbal ten top.


But who cares! Plop!
 

Bonehead

Well-known member
Nee. Direct na de wedstrijd zag ik wel een knulletje lopen die op de arm van Castro weer over de boarding werd gezet.

En nee, ik zag er ook niet uit als KKK-lid. Dat soort onzin laat ik liever aan anderen over.
 

gevegt

Well-known member
Nee. Direct na de wedstrijd zag ik wel een knulletje lopen die op de arm van Castro weer over de boarding werd gezet.

En nee, ik zag er ook niet uit als KKK-lid. Dat soort onzin laat ik liever aan anderen over.

Kortom, je bent een saaie ouwe lul geworden.
Welkom bij de club!
Plop!
 

Maasveld

Well-known member
Mwah, Sparta en Roda zijn ongeveer net zo slecht. En in een nacompetitie met een JL-ploeg zie ik Twente echt nog wel bovendrijven.
Dat soort teksten hoor ik al het hele seizoen. Eerst lag het nog aan het zware programma, maar daar kan men zich ook al lang niet meer achter schuilen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat soort teksten hoor ik al het hele seizoen. Eerst lag het nog aan het zware programma, maar daar kan men zich ook al lang niet meer achter schuilen.
De tijd voor excuses is inderdaad wel voorbij. Het wegsturen van Hake heeft niks opgeleverd en er is niets dat er op wijst dat ze zomaar even boven Sparta of Roda gaan eindigen.

Playoffs horen ze te winnen, maar de druk die er dan op staat immens. Ze zouden niet de eersten zijn die aan die druk onderdoor gaan.
 

Bonehead

Well-known member
Kortom, je bent een saaie ouwe lul geworden.
Welkom bij de club!
Plop!

Dat sowieso. Alhoewel ik heb vorig seizoen nog de geluidinstallatie gemold na iets te uitbundig vieren van een doelpunt van mijn amateurclub.

Fijn wat zure gezichten gezien vanmorgen. En ik met mijn oneindige grijns.

Op naar de kantinus. Plop part 2.
 
Bovenaan