27e speelronde

Bonehead

Well-known member
Niet weer het veld oprennen als jullie verliezen!

Ze schijnen altijd het veld op te rennen. Ik heb het zelf nooit gezien. Dan sta ik al aan het schap. Wel Heineken. Het is veel opzichten een hele opgave om een wedstrijd van Heracles in het stadion te bekijken.
 

gevegt

Well-known member
Ze schijnen altijd het veld op te rennen. Ik heb het zelf nooit gezien. Dan sta ik al aan het schap. Wel Heineken. Het is veel opzichten een hele opgave om een wedstrijd van Heracles in het stadion te bekijken.

Ondanks al die ontberingen wens ik je wel een redelijk leuke wedstrijd toe.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tegen wie moet Heere...

tenor.gif
 

JMD

Well-known member
Tegen wie moet Heere...

tenor.gif

Hehe...

Na de 'pannenkoekwedstrijd' nooit meer gewonnen, 1x gelijk en de rest won Ajax. Vaak ook een duel met veel goals, Ajax maakte er 4 van de 8x zelfs 5. Doelcijfers in die 8 jaar: 31-8...
Toch: als het ooit weer mogelijk is, dan dit jaar...
 

Forza AZ

Well-known member
Na de 'pannenkoekwedstrijd' nooit meer gewonnen, 1x gelijk en de rest won Ajax. Vaak ook een duel met veel goals, Ajax maakte er 4 van de 8x zelfs 5. Doelcijfers in die 8 jaar: 31-8...
Toch: als het ooit weer mogelijk is, dan dit jaar...

Hup Heerenveen. :duim:
 

vakx2.0

Banned
Heerenveen is voor Ajax wat Utrecht is voor PSV; zekere winst. En Utrecht is voor Ajax wat Heerenveen is voor PSV; altijd lastig.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hier ook nog maar even vermelden dat Twente het zonder Assaidi moet doen straks.
Verbeek heeft het opgelost door Jensen naar het middenveld terug te halen en Maria hangend op rechts neer te zetten.
Dat eerste snap ik nog wel, dat tweede een stuk minder.
 

Pascallovic

Well-known member
Hier ook nog maar even vermelden dat Twente het zonder Assaidi moet doen straks.
Verbeek heeft het opgelost door Jensen naar het middenveld terug te halen en Maria hangend op rechts neer te zetten.
Dat eerste snap ik nog wel, dat tweede een stuk minder.
Verbeek maakt sowieso bijzondere keuzes de hele tijd. Dat 5-3-2 systeem zit ook niemand bij de club op te wachten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tighadouini maakte 5 minuten na de thee de 0-1, maar inmiddels weer 1-1 door Peterson.
Heracles wel iets beter en Kuwas bijna met de 2-1.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoppa weer niks voor Gertjan. Gelukkig gaat ie morgen bij de Eretribune ons uitleggen hoe andere trainers het moeten doen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zin in het interviewtje met Verbeek.

Ja, ik ook wel.
Ligt weer aan iedereen en verslaggevers zijn domme mensen.
Is er maar 1 verantwoordelijk voor deze wekelijkse aanfluiting en dat is Verbeek zelf.
Elke week weer met de verkeerde opstelling komen en ook tijdens de wedstrijd voortdurend laffe, domme wissels toepassen.
Bij achterstand vandaag vleugel voor vleugel en spits voor spits.
Erg logisch allemaal.

Eruit met die man!!!!
 

vakx2.0

Banned
Een klap voor de regio.
Maar misschien werkt het wel louterend.... zo'n jaartje terug naar de JL.
Afgebroken, en nu opnieuw beginnen met bouwen.
 
Bovenaan