27e speelronde

JMD

Well-known member
De eindfase van de competitie is nu echt begonnen, met nog 8 duels te spelen.
Komend weekend staat er een degradatiekraker van jewelste op het programma, want zaterdagavond ontvangt de nummer laatst Roda de nummer eennalaatst Sparta. De andere ploeg die in degradatiegevaar is, FC Twente, opent op vrijdagavond het bal bij de buurman: Heracles - FC Twente.
Kampioenskandidaat nummer 1 PSV speelt ook een streekderby, het gaat op bezoek bij Willem II. De nummer 2 Ajax ontvangt Heerenveen in de wetenschap dat later die zondagmiddag directe concurrent AZ op bezoek gaat bij Feyenoord. Met FC Utrecht - Vitesse staat er een onvervalste subtopper op het programma.

Vrijdag 9 maart
Heracles Almelo - FC Twente (20.00)

Zaterdag 10 maart
ADO Den Haag - NAC Breda (18.30)
Willem II - PSV (19.45)
VVV Venlo - Excelsior (19.45)
Roda JC - Sparta R. (20.45)

Zondag 11 maart
FC Groningen - PEC Zwolle (12.30)
Ajax - SC Heerenveen (14.30)
FC Utrecht - Vitesse (14.30)
Feyenoord - AZ (16.45)
 

vakx2.0

Banned
Was het maar vast zaterdag. Heb er zin in. Naar Tilburg zonder Hendrikxs en Lozano, maar met de voorsprong van 10 comfortabele punten.

4 maart, en nu al zeker van de schaal. Uniek.
 

JMD

Well-known member
Was het maar vast zaterdag. Heb er zin in. Naar Tilburg zonder Hendrikxs en Lozano, maar met de voorsprong van 10 comfortabele punten.

4 maart, en nu al zeker van de schaal. Uniek.
Exact 11 jaar terug stonden we op 4 maart ook 10 punten voor op Ajax.... We hielden precies 1 doelpunt over.
Dus zo uniek is het niet.
 

vakx2.0

Banned
Exact 11 jaar terug stonden we op 4 maart ook 10 punten voor op Ajax.... We hielden precies 1 doelpunt over.
Dus zo uniek is het niet.

Ons pro-Ajax doemdenkertje....

Kijk eens op van je blad met cijfers en zie wat er op de velden gebeurd.
Titel is zeker. En we noteren 4 maart 2018.
 

Forza AZ

Well-known member
Was het maar vast zaterdag. Heb er zin in. Naar Tilburg zonder Hendrikxs en Lozano, maar met de voorsprong van 10 comfortabele punten.

4 maart, en nu al zeker van de schaal. Uniek.

Bij een gelijkspel in Tilburg is in ieder geval Europees voetbal zeker voor PSV. ;)
 

vakx2.0

Banned
Al die Ajacieden die hoopten dat we van jullie zouden verliezen, hopen nu dat we van AZ winnen. 😃
 

Forza AZ

Well-known member
Al die Ajacieden die hoopten dat we van jullie zouden verliezen, hopen nu dat we van AZ winnen. ��

Gewoon de punten in Alkmaar laten anders wordt PSV misschien nog kampioen zonder te spelen op 8 april. Lijkt me leuker als je dat wordt bij een wedstrijd en PSV-Ajax is dan nog extra feestelijk natuurlijk. ;)
 

Abubakari

Well-known member
Al die Ajacieden die hoopten dat we van jullie zouden verliezen, hopen nu dat we van AZ winnen. ��

Het is toch Feyenoord-AZ ipv PSV-AZ?

Sowieso hoop ik dat AZ gewoon wint in de Kuip, nu en voor de beker. Beetje spanning om de tweede plaats is het laatste wat dit seizoen nog interessant maakt. Daarnaast hoop ik ook dat AZ van PSV wint. Al was het maar omdat jij dan opeens niet in elk topic opduikt, net als na PSV-Heerenveen, toen was je ook opeens een stuk rustiger. Is natuurlijk volledig toeval, dat je stil bent/niet post in het seizoen dat PSV derde eindigt of nadat PSV punten verspeelt en nu weer zeer nadrukkelijk aanwezig bent, al is het wel jammer dat er op dit forum maar 1 is die gelooft dat dat toeval is... jij.
 

Hankie

Well-known member
Het is toch Feyenoord-AZ ipv PSV-AZ?

Sowieso hoop ik dat AZ gewoon wint in de Kuip, nu en voor de beker. Beetje spanning om de tweede plaats is het laatste wat dit seizoen nog interessant maakt. Daarnaast hoop ik ook dat AZ van PSV wint. Al was het maar omdat jij dan opeens niet in elk topic opduikt, net als na PSV-Heerenveen, toen was je ook opeens een stuk rustiger. Is natuurlijk volledig toeval, dat je stil bent/niet post in het seizoen dat PSV derde eindigt of nadat PSV punten verspeelt en nu weer zeer nadrukkelijk aanwezig bent, al is het wel jammer dat er op dit forum maar 1 is die gelooft dat dat toeval is... jij.
Doe eens niet zo naar tegen ons.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, in het kader van de minste niet...

Ik vind het zo zielig voor de Feyenoorders, ik hoop dat ze zondag van AZ winnen. En omdat ik Leo1954 ook wel een beetje een vervelo vind gun ik Hankie & Jamel de beker ook nog. Opdat twee keer in 1 seizoen van de zwammy bende verliezen weer wat op de achtergrond raakt.

Ga ik nu weer verder met mijn selfpity vwb het klote seizoen van Ajax.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, in het kader van de minste niet...

Ik vind het zo zielig voor de Feyenoorders, ik hoop dat ze zondag van AZ winnen. En omdat ik Leo1954 ook wel een beetje een vervelo vind gun ik Hankie & Jamel de beker ook nog. Opdat twee keer in 1 seizoen van de zwammy bende verliezen weer wat op de achtergrond raakt.

Ga ik nu weer verder met mijn selfpity vwb het klote seizoen van Ajax.

Vind ik lief, maar hoeft niet hoor. Ik heb een prima weekend gehad. Was weer heerlijk bij Excelsior. Vond net selfies van Excelsiorspelers op mijn telefoon, tussen de foto's van de avond. Dan weet je wel hoe die avond was.
 
Bovenaan