27e speelronde

Bonehead

Well-known member
Hier liggen best wel kansen om punten te pakken. Sowieso zijn de komende 3 wedstrijden wel cruciaal.

Heracles is niet uit vorm, maar speelt al het hele seizoen angsthazenkutreactievoetbal. De enige wedstrijd waar wat te genieten viel was tegen AZ. Maar als supporters moet je van ome John je bek dichthouden omdat je nipt je wedstrijd telkens weet te winnen terwijl het amusementsniveau 0,0 is. Tegen Roda JC ben ik halverwege gillend weggelopen. Het was een parodie op voetbal. Ik heb al bijna 25 jaar een seizoenskaart dus ik ben wel wat gekend. Heracles hoeft niet altijd winnen, maar ik wil wel vermaakt worden met strijdende voetballers die alles geven en ook af en toe eens een geslaagde actie kunnen maken. Dit seizoen is het allemaal erg magertjes. En als die Stegeman weer Pelupessy op de back zet hoeft Heracles niet eens aan deze wedstrijd te beginnen.
 

JMD

Well-known member
Opstellingen PSV en Heerenveen
PSV: Zoet,Arias,Bruma,Moreno,Willems,
Pr?pper,Guardado,v.Ginkel,Narsingh,
L.de Jong,Locadia

SC HEERENVEEN: Mulder,Marzo,Otigba,
v.Aken,Cavlan,St.Juste,Larsson,Thorsby,
Slagveer,Te Vrede,Zeneli

PSV dus met een verwachte elf. Voorin nog steeds jammer dat Locadia speelt, maar de rest is logisch.

Ik ben de rest van de avond weg, dus alvast: Hups PSV!!!!

En voor de 2e helft: Hups PSV!!!
 

Mommiej

Well-known member
Twente 0 - 1 PEC Zwolle bij rust. Twente had penal moeten hebben bij hands Brama, maar aan andere kant had Schilder er al af gestuurd moeten worden. Zo staat het in slechte beslissingen van Makkelie 1 - 1
 

De Groene Scout

Well-known member
Snap niet waarom die Schilder nu ineens weer mee moet doen.
Zal wel iets hoger in de hi?rarchie staan bij Hake. Van der Lely deed het best netjes op links achter.
 
Bovenaan