26e speelronde

JMD

Well-known member
Derde keer dit seizoen al voor Vd Berg dat ie met rood van het veld gaat.
In totaal al zijn 7e, evenaring eredivisierecord van Gregoor van Dijk.
 

stc

Well-known member
Heb nog even de samenvatting gezien. Het 2de doelpunt was een goed uitgevoerde aanval van PSV. Of dit de sterkste opstelling is, wat in het begin van de samenvatting gezegd werd, zijn de meningen verdeelt. Ik denk namelijk dat met Lestienne PSV sterker is.
 

JMD

Well-known member
Die rode kaart was wel wat zwaar trouwens, zeker als je dat ziet dat Lukassen tegen Feyenoord geel krijgt en die jongen van ADO vorige week ook voor zwaardere tackles
Zie net de beelden, maar deze is er mee te vergelijken. Eindelijk iemand die rood durft te geven. Luckassen en die ADO-er kwamen denk vooral goed weg omdat het vrij snel in het duel was, en dan durven scheidsrechters niet snel rood te geven.
 

erka

Well-known member
Nou, dat was een bijzonder kansloze vertoning tegen PSV. Dit seizoen gaat als een nachtkaars uit.

Die 0-2 was een fantastische goal, die zie je niet vaak meer in de Eredivisie.
 

JMD

Well-known member
Nou, dat was een bijzonder kansloze vertoning tegen PSV. Dit seizoen gaat als een nachtkaars uit.

Die 0-2 was een fantastische goal, die zie je niet vaak meer in de Eredivisie.
Als die 0-2 door Barcelona wordt gemaakt hebben we het er weken over...

Nachtkaars voor Grunn, zou kunnen. Maar het is natuurlijk wel zo dat je de laatste 4 duels tegen de top3 en een in vorm zijnd Twente speelde. Komende weken kunnen jullie nog wel punten halen, plek 7 zou nog moeten kunnen denk ik.
 
?

?uti

Guest
Als die 0-2 door Barcelona wordt gemaakt hebben we het er weken over...

Nachtkaars voor Grunn, zou kunnen. Maar het is natuurlijk wel zo dat je de laatste 4 duels tegen de top3 en een in vorm zijnd Twente speelde. Komende weken kunnen jullie nog wel punten halen, plek 7 zou nog moeten kunnen denk ik.

FC Groningen heeft sinds de winterstop helemaal niks meer goed gedaan. Ik zie ze hooguit nog een puntje of 10 pakken in het restant van de competitie en dat zal te weinig zijn om Europees voetbal halen. Slechte prestatie want met dit materiaal hoor je tussen 5 en 7 te eindigen.

PSV was zeer goed trouwens, die gaan kampioen worden.
 

JMD

Well-known member
Wat een geweldige goal van Pr?pper zeg. Die 0-1 van Utrecht was ook een prachtig aanval

Die goal van Pr?pper was fraai, maar de aanval ervoor moet ook in het zonnetje staan. Ook de 2-1 van de Graafschap was een fraaie aanval.

We zijn qua doelpunten verwend gisteravond, en die van vrijdag van Ziyech was ook al zo mooi.
 
Bovenaan