22e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Het lijkt zo weer een typische Utrecht - PSV te worden. Snelle goal PSV en dan een eenvoudige uitzege.
 

Abubakari

Well-known member
Henkie de Jong roept het iedere week, of iedere dag, dus ja, mag ik me dat afvragen?

Neem anders nog even een sat?kroket jong. Want die pagina's vol artikelen over de derby, toen je 'm nog weleens won, zijn ook verleden tijd.

Wat mij betreft wel, maar om nou elke keer dezelfde grap te maken, het is niet echt vindingrijk wel?

Ja, lekker. Neem er zelf ook ??n, komt je creativiteit misschien ten goede.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat mij betreft wel, maar om nou elke keer dezelfde grap te maken, het is niet echt vindingrijk wel?

Ja, lekker. Neem er zelf ook ??n, komt je creativiteit misschien ten goede.

Anders vraag jij nog even of ik in de pauze naar huis ben gegaan gister. Hebben we de bingokaart gelijk vol.

Ontopic, jammer dat De Graafschap de 1-0 niet vasthield.
 

JMD

Well-known member
Het lijkt zo weer een typische Utrecht - PSV te worden. Snelle goal PSV en dan een eenvoudige uitzege.

Mwah. In die 2 laatste duels (die PSV met 1-5 won) was de 0-1 een kwestie van tijd en waren er al zat kansen geweest. Dit was de eerste van PSV. Overigens heeft Utrecht ook geen kans gehad. Wel kan Utrecht nu niet meer zo blijven spelen als donderdag, dus dat is gunstig.

Een 1-5 gaat dit niet worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mwah. In die 2 laatste duels (die PSV met 1-5 won) was de 0-1 een kwestie van tijd en waren er al zat kansen geweest. Dit was de eerste van PSV. Overigens heeft Utrecht ook geen kans gehad. Wel kan Utrecht nu niet meer zo blijven spelen als donderdag, dus dat is gunstig.

Een 1-5 gaat dit niet worden.

Echt wel.
 

gevegt

Well-known member
Cocu heeft het tactisch weer goed neergezet. We geven weinig weg en met de twee controleurs, die wel iets korter op de verdediging mogen spelen bij balverlies, is het middenveld redelijk onder controle.

Als Utrecht straks wanhopig wordt, krijgen ze nog wel rood en spelen we een gewonnen wedstrijd.

Hup PSV!
 

Jozsef

New member
Hopelijk treffen wij dit Utrecht in de finale, en niet het Utrecht van afgelopen donderdag.
 

gevegt

Well-known member
Wat een onzin kraamt die Almeloer uit. PSV gaat nog steeds voor de enige dubbel die echt telt.
 
Bovenaan