22e speelronde

inhethoekje

Active member
Dat krijg je als je vooraf spelers haalt met een smalle beurs,dan zet je clausules in hun contracten, eerst met die keeper en nu met Santos.
 

Bernardo

Well-known member
Hopeloos. Het is wel duidelijk wie laatste word en dat zij wij. Niet de mentaliteit die de Graafschap heeft.
 

Abubakari

Well-known member

Je zou het niet jammer vinden dat de derby daarmee verdwijnt?
Of is je die wedstrijd sowieso al te vaak mis gegaan?

Ik vrees trouwens ook al een tijdje met grote vreze voor Cambuur. Ze missen kwaliteit en oo vertrouwen, hopelijk komt er nog een ommekeer zoals in die periode vla voor de winterstop, maar ik heb er een hard hoofd in. Zou wel ontzettend jammer zijn, maar da's logisch.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou moet ik wel zeggen dat NEC echt heel matig is vandaag. Die Santos schoot nog wel eens op doel, nu was er maar ??n hele kans.
 

Pascallovic

Well-known member
Je zou het niet jammer vinden dat de derby daarmee verdwijnt?
Of is je die wedstrijd sowieso al te vaak mis gegaan?

Ik vrees trouwens ook al een tijdje met grote vreze voor Cambuur. Ze missen kwaliteit en oo vertrouwen, hopelijk komt er nog een ommekeer zoals in die periode vla voor de winterstop, maar ik heb er een hard hoofd in. Zou wel ontzettend jammer zijn, maar da's logisch.
Het Henri van der Vegt-effect. Dit soort mensen zouden een verbod moeten krijgen om zich ooit nog in de voetballerij te vertonen. Die heeft gewoon al 3 clubs naar de klote geholpen en dit is nummer 4. Onbegrijpelijk ook dat met zijn CV Cambuur hem genomen heeft.
 

JMD

Well-known member
FC UTRECHT: Ruiter,v.d.Maarel,Leeuwin,
Letschert,Kum,Ramselaar,Strieder,Ayoub,
Joosten,Barazite,Haller

PSV: Zoet,Arias,Bruma,Isimat-Mirin,
Moreno,v.Ginkel,Hendrix,Pr?pper,
Jozefzoon,L.de Jong,Pereiro

Cocu is het kwijt... Isimat ipv Brenet/Willems, Jozefzoon ipv Narsingh?? WTF... Pereiro ipv Locadia snap ik wel.
 
Bovenaan