22e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Je zou het niet jammer vinden dat de derby daarmee verdwijnt?
Of is je die wedstrijd sowieso al te vaak mis gegaan?

Ik vrees trouwens ook al een tijdje met grote vreze voor Cambuur. Ze missen kwaliteit en oo vertrouwen, hopelijk komt er nog een ommekeer zoals in die periode vla voor de winterstop, maar ik heb er een hard hoofd in. Zou wel ontzettend jammer zijn, maar da's logisch.

Het zijn twee leuke duels, maar die club kan me werkelijk gestolen worden. Bovendien zou het voor Heerenveen het beste zijn dat ze er snel weer uitdonderen en zijn ze op m'n werk ook weer even wat rustiger. Dat zijn ze dit jaar sowieso al trouwens.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Foto's graag.



Waar was het 'beste publiek van Nederland!!!ELF11!!!!' eigenlijk? Niet massaal in het uitvak bij Groningen in ieder geval.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel gek dat Boymans toch speelt. Ten Hag wilde absoluut niet met hem beginnen, omdat ze zich dan zouden laten verleiden tot lange ballen en dan komt hij er toch in.


Hup 1-2!
 

JMD

Well-known member
Wel gek dat Boymans toch speelt. Ten Hag wilde absoluut niet met hem beginnen, omdat ze zich dan zouden laten verleiden tot lange ballen en dan komt hij er toch in.
Tsja, misschien had hij weinig andere keus?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bedenk eens iets nieuws of hou je stil. Over Buh Kwiek hoor ik je ook al een half jaar niet meer, dus je kunt het wel, je stilhouden.:eek:

Henkie de Jong roept het iedere week, of iedere dag, dus ja, mag ik me dat afvragen?

Neem anders nog even een sat?kroket jong. Want die pagina's vol artikelen over de derby, toen je 'm nog weleens won, zijn ook verleden tijd.
 
Bovenaan