20e speelronde

JMD

Well-known member
Iets met zwaluw en zomer, maar Narsingh lijkt weer terug te komen in zijn vorm van zijn eerste PSV-jaar (en laatste Heerenveenjaar)
 

JMD

Well-known member
Hetgeen waar ik al bang voor was in december, wordt nu bewaarheid. Excelsior haalt geen punt meer en De Graafschap begint te winnen.
Excelsior wordt dus netjes 18e

Deze kan je natuurlijk verliezen, het probleem zit meer in die nederlagen tegen De Graafschap en Roda JC

Ik vond Excelsior de eerste helft goed spelen, alleen maken ze de kansen niet af.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
70-30 in balbezit bij Vitesse - PEC. Die krijgen de Frank de Boer bokaal.
 

Bernardo

Well-known member
Toch jammer dat er een midweekse speelronde is voor de derby. Zo'n wedstrijd moet heel de week al leven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vitesse blijft samen AZ toch ook wel het lachertje qua supporters trouwens. Het gaat daar ook gewoon nooit leven.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik vond Excelsior de eerste helft goed spelen, alleen maken ze de kansen niet af.
Het probleem van Excelsior is dat ze geen afmaker hebben en dat ze veel te mooi voetballen voor degradatievoetbal. Excelsior wint oeder jaar de fair-play-prijs, omdat er niemand is die de beuk er in gooit op het moment dat het moet.
 

JMD

Well-known member
Locadia... Pfff.....


En dan zijn er nog mensen die zeggen dat locadia beter is dan De Jong.
 

JMD

Well-known member
Tsja, als je als Excelsior zijnde dit soort kansen niet maakt dan ga je het moeilijk krijgen in de strijd tegen degradatie.
 
Bovenaan