20e speelronde

JMD

Well-known member
Moet dat klote PSV nog even met 2 verschil winnen dan ben ik zeer happy.

25 op Graa met AZ
10 op Graa AZ en PSV allen handicap .
6 op bovenstaande drie normaal.

Mag dat klote PSV voor jouw bet ook met meer dan 2 goals winnen, of moet het specifiek 2 goals verschil zijn?
2 goals verschil moet normaal gesproken wel lukken, tenzij we net zo'n begin van de 2e helft krijgen als bij Willem II, toen PSV zijn 0-1 voorsprong bij rust zag verdampen in een 2-1 achterstand.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Henkie de Jong moet nog even een paar keer trots melden dat hij scherven heeft gemaakt in de kleedkamer. Die man weet zo goed hoe hij het moet brengen. Overigens had ik wel te doen met de uitsupporters. Sta je daar met je goede gedrag en dan zie je zo'n Hiariej en een Lachman lopen. Pfff.
 

JMD

Well-known member
Henkie de Jong moet nog even een paar keer trots melden dat hij scherven heeft gemaakt in de kleedkamer. Die man weet zo goed hoe hij het moet brengen. Overigens had ik wel te doen met de uitsupporters. Sta je daar met je goede gedrag en dan zie je zo'n Hiariej en een Lachman lopen. Pfff.

Vond De Jong in het begin een verfrissende trainer, maar het wordt steeds meer een act.
 

SanMark.

Well-known member
Mag dat klote PSV voor jouw bet ook met meer dan 2 goals winnen, of moet het specifiek 2 goals verschil zijn?
2 goals verschil moet normaal gesproken wel lukken, tenzij we net zo'n begin van de 2e helft krijgen als bij Willem II, toen PSV zijn 0-1 voorsprong bij rust zag verdampen in een 2-1 achterstand.

Meer is ook altijd goed.

Handicap betekend dat ze met 1-0 achter beginnen aan de wedstrijd.

Voor mijn gemoedsrust is 3-0 een prima uitslag.
 

Bernardo

Well-known member
Excelsior, Cambuur en de Graafschap gaan de onderste 3 worden als ik het zo zie. Nu nog afwachten in welke volgorde.
 

JMD

Well-known member
Excelsior, Cambuur en de Graafschap gaan de onderste 3 worden als ik het zo zie. Nu nog afwachten in welke volgorde.
Denk het ook, alhoewel ik wel benieuwd ben hoe Twente zich gaat houden zonder Tapia en Ziyech.

Cambuur wordt denk ik laatste, die zijn zwaar uit vorm.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar als je die verdediging van Cambuur ziet.. Dat kan toch niet? Zo'n Hiariej zou bij een 2e klasser nog niet eens uitblinken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat wel. En het is ook een prima kerel, maar Henk is niet altijd zo puur als dat ie zelf wil doen voorkomen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel zuur voor clubs als Cambuur en Excelsior en De Graafschap dat Twente straks nog wel investeert en buiten de degradatieproblemen geraakt en dat genoemde clubs een keurige huishouding hebben en dan het bokje zijn.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Hetgeen waar ik al bang voor was in december, wordt nu bewaarheid. Excelsior haalt geen punt meer en De Graafschap begint te winnen.
Excelsior wordt dus netjes 18e
 
Bovenaan