2019: Album releases

Unregistere

Well-known member
Ja, dammen met ome Hajo.

Vind ik een erg fijne. Was voor mij wel de lastigst te verkrijgen plaat. Heb hem nu in een soort raar kartonnen oranje hoesje, maar goed, beter dan helemaal niet. Zou mijn nummer ??n kunnen zijn, maar ik vind Leave Stumper en Kriebelvisje ook gaaf. En de voetbalalbums uiteraard.
 

Janssen

Well-known member
Sharon Van Etten - Remind Me Tomorrow
James Blake - Assume Form


En van december vorig jaar nog

Ex:Re - Ex:Re

Die gaat De Waan wel leuk vinden.
 

Makanaky

Well-known member
Die Van Etten is leuk ja, nog niet eerder muziek van haar geconsumeerd.

De nieuwste soulsensatie komt trouwens uit Finland en heet Ina Forsman - Been Meaning To Tell You
 

Unregistere

Well-known member
Behalve de al genoemde Sharon Van Etten zijn ook de nieuwe platen van Balthazar en The Delines zeer de moeite waard. Die laatste band maakt stemmige Americana, met zangeres Amy Boone als middelpunt. De teksten komen van de hand van Willy Vlautin, ook wel bekend van Richmond Fontaine. Een echte verhalenverteller. The Imperial heet het album. Echte aanrader!

 

Abubakari

Well-known member
Mooie plaat inderdaad, van the Delines dus. En passant ook gelijk maar eens een boek van Willy Vlautin gelezen. Net als de teksten van the delines een hoop bad luck and trouble. Mooi boek.
 

Makanaky

Well-known member
Ik hoop altijd als ik de Delines hoor dat Willy Vlautin weer eens gaat zingen. Het is allemaal zo kleurloos zonder die rasp. Leuke plaat maar over een halfjkaar ben ik 'm vergeten itt een Thirteen Cities of Post to Wire van Richmond Fontaine. Doet me ook teveel denken aan Cowboy Junkies / The Walkabouts.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Poeh, ondeugende Dordtse Merol - van de culthit Lekker Met De Meiden - heeft ook weer een gloeiend heet nieuw nummer uitgebracht. Ze laat er geen gras over groeien!

 

Janssen

Well-known member
Rosal?a - El Mal Querer (2018)

Deze is nog van vorig jaar maar had ik gemist. Leuk plaatje voor bij de barbeque straks en bovendien hoofdact op zowat alle obscure zomerfestivals.
 

Unregistere

Well-known member
"Je weet dat je er kanker van krijgt?", zou de eminente kutlul Wierd Duk zeggen.

Kan Wierd Duk wel zeggen, maar volgens mij zijn de geleerden het daar niet unaniem over eens. Ik heb ook 'studies' gezien die zeggen dat het juist weer goed zou zijn voor de gezondheid.

Oh en Janssen, dat plaatje van Rosal?a is inderdaad leuk! :duim:
 
Bovenaan