Janssen
Well-known member
Is het bij Roda op niks uitgelopen dan?
Waarschijnlijk niet. Maar kom op zeg, 2e klasse is toch wel een paar trapjes te laag, zelfs voor onderkant Jupiler League. Ik ga ook maar eens open solliciteren.
Is het bij Roda op niks uitgelopen dan?
Waarschijnlijk niet. Maar kom op zeg, 2e klasse is toch wel een paar trapjes te laag, zelfs voor onderkant Jupiler League. Ik ga ook maar eens open solliciteren.
Irene was schijnbaar erg goed vandaag. Bij rust stond het al 5-0.
Ik weet niet of Irene wel wil promoveren. De kans is behoorlijk dat ze in 2G terecht zouden komen.
7-2 gewonnen van Avanti.
Nu moeten ze tegen Laar, eveneens uit 3C
Ik zou niet weten waarom ze niet zouden willen. Ok?, het is een jonge selectie en ze zullen vast wel een keer een pak op hun broek krijgen, maar ik denk ook dat ze er alleen maar sterker van zullen worden.
Mijn insteek was meer dat Irene dan in een zeer onaantrekkelijke klasse terechtkomt met tweewekelijks een tripje naar Zuid Limburg.
Bijzonder en mogelijk ook uniek feit: ?lle clubs uit de kerkdorpen van de gemeente Cuijk zijn dit seizoen gepromoveerd. HBV (Beers), Siol (Katwijk/Linden), Hapse Boys, Vianen Vooruit en VCA (St Agatha); alleen topklasser JVC Cuijk niet, maar die heeft dan weer wel de districtsbeker gewonnen.
Zeker opmerkelijk! Spelen er bij die clubs nog veel jongens die het bij JVC net niet redden eigenlijk?
Zeker. Alleen bij Hapse Boys nauwelijks. Alleen Van der Wijst. Bij de andere clubs gemiddeld een stuk of 5, 6. Bij Siol en VCA nog meer.