2. Bundesliga en lager

erka

Well-known member
En afgelopen, en nu gaan ze alsnog helemaal los.

Wat mij betreft knuppelt de politie zo'n vak alsnog helemaal invalide.
 

gevegt

Well-known member
Het is echt ontroerend te zien hoeveel pijn het Klos doet dat zijn oude clubsupporters te keer gaan.
 

gevegt

Well-known member
Supporters? Zooaffen, om maar eens een mooi Duits woord te gebruiken.
Ze zien zichzelf als de meest fanatieke supporters en eisen dat recht ook op.
Dat weet jij ook wel.
Zonder Klos was het tijdens de wedstrijd al helemaal uit de hand gelopen. Hoe hij met die supporter sprak was echt klasse en heeft geholpen om de boel rustig te houden.
Wel ben ik benieuwd hoe het straks buiten het stadion gaat.
 

erka

Well-known member
Ze zien zichzelf als de meest fanatieke supporters en eisen dat recht ook op.
Dat weet jij ook wel.

Precies, en met dat soort gedrag heb ik het helemaal gehad. Heb het bij Groningen gezien, zie het bij andere clubs, nu hier weer. Dat soort volk dat zichzelf als meest fanatieke supporters ziet, denkt zich alles te kunnen veroorloven. Waardeloos vind ik het.
 

gevegt

Well-known member
Precies, en met dat soort gedrag heb ik het helemaal gehad. Heb het bij Groningen gezien, zie het bij andere clubs, nu hier weer. Dat soort volk dat zichzelf als meest fanatieke supporters ziet, denkt zich alles te kunnen veroorloven. Waardeloos vind ik het.
Dan moet je toch bij de club zelf zijn die dit gedrag al decennia lang ziet echte supporters die alles voor de club doen.
 

JMD

Well-known member
1-2, weer Hollerbach.
Nu maar wachten totdat het weer misgaat bij de 'echte fans'.
En het is 1-2 gebleven, en er lijkt weinig gebeurd te zijn...

Wiesbaden naar 2.Liga, Bielefeld daalt voor het 2e jaar op rij af... Tijd dat dat in NL ook gaat kunnen.
 

ALenstra

Well-known member
Unterhaching maakt een goede stap richting 3e Liga door met 2-1 te winnen bij Energie Cottbus. Zondag de return.
 
Bovenaan