2. Bundesliga en lager

JMD

Well-known member
Jammer, Saarbrucken de eerste ronde uit. Dat weekend zit ik redelijk dicht in de buurt van Saarbrucken, had gehoopt een duel van ze mee te kunnen pikken. Elversberg (2.Liga) speelt dat weekend wel thuis, dus dan wordt het naw dat duel.
 

ALenstra

Well-known member
Hansa Rostock heeft drie spelers waaronder John Verhoek laten weten dat ze niet meer in de selectie zitten. Ze gaan niet mee op trainingskamp en mogen een nieuwe club zoeken.
 

Joost

Well-known member
Als iemand nog een keer naar Alemannia wil gaan dan is vrijdag 28 juli tegen Wuppertal wel een heel interessante. Alemannia is huizenhoog favoriet voor de titel in de Regionalliga en Wuppertal komt daarachter.

Tivoli is een behoorlijk groot stadion en de afgelopen jaren zat er wel 6500 man gemiddeld maar die vielen nauwelijks op omdat vrijwel iedereen op 1 tribune zat.

Aan de lange zijde was altijd maar de helft open maar die helft is nu al uitverkocht. De andere vakken zijn ook geopend. Op de staantribune is ook al een vak uitverkocht.

Ik denk dat deze pot wel richting de 20.000 toeschouwers gaat.
 

Pieros

Active member
Als iemand nog een keer naar Alemannia wil gaan dan is vrijdag 28 juli tegen Wuppertal wel een heel interessante. Alemannia is huizenhoog favoriet voor de titel in de Regionalliga en Wuppertal komt daarachter.

Tivoli is een behoorlijk groot stadion en de afgelopen jaren zat er wel 6500 man gemiddeld maar die vielen nauwelijks op omdat vrijwel iedereen op 1 tribune zat.

Aan de lange zijde was altijd maar de helft open maar die helft is nu al uitverkocht. De andere vakken zijn ook geopend. Op de staantribune is ook al een vak uitverkocht.

Ik denk dat deze pot wel richting de 20.000 toeschouwers gaat.
Ga jij er ook naar toe? En kom je er nog vaak?

klinkt goed, maar ben dan op vakantie.
 

Joost

Well-known member
Ga jij er ook naar toe? En kom je er nog vaak?

klinkt goed, maar ben dan op vakantie.
Hoogstwaarschijnlijk wel, ik heb ook al kaartjes maar het thuisfront moet de dag zelf even toestemming geven. Die komt die dag net terug van haar zus.

Ze spelen altijd zaterdagmiddag en dat vind ik zelf een verschrikkelijk moment. Zaterdag is voor boodschappen en gezin, zondag en vrijdagavond is voor voetbal. Dus heel vaak is het niet meer maar 2 a 3 keer per seizoen nog wel.
 

Pieros

Active member
Hoogstwaarschijnlijk wel, ik heb ook al kaartjes maar het thuisfront moet de dag zelf even toestemming geven. Die komt die dag net terug van haar zus.

Ze spelen altijd zaterdagmiddag en dat vind ik zelf een verschrikkelijk moment. Zaterdag is voor boodschappen en gezin, zondag en vrijdagavond is voor voetbal. Dus heel vaak is het niet meer maar 2 a 3 keer per seizoen nog wel.
Heel herkenbaar. Met een gezin en alle verplichtingen die daarbij komen, liggen de prioriteiten anders.
 

Reinoud

Well-known member
Als iemand nog een keer naar Alemannia wil gaan dan is vrijdag 28 juli tegen Wuppertal wel een heel interessante. Alemannia is huizenhoog favoriet voor de titel in de Regionalliga en Wuppertal komt daarachter.

Tivoli is een behoorlijk groot stadion en de afgelopen jaren zat er wel 6500 man gemiddeld maar die vielen nauwelijks op omdat vrijwel iedereen op 1 tribune zat.

Aan de lange zijde was altijd maar de helft open maar die helft is nu al uitverkocht. De andere vakken zijn ook geopend. Op de staantribune is ook al een vak uitverkocht.

Ik denk dat deze pot wel richting de 20.000 toeschouwers gaat.
Oef dit klinkt wel heel vet.
 

zwammy

Well-known member
Oh echt, ik ben ook nooit zo goed in schatten geweest 🤣🤣

Vond het iig bizar toen bij aachen Pauli hoeveel er opstonden
 

Joost

Well-known member
Oh echt, ik ben ook nooit zo goed in schatten geweest 🤣🤣

Vond het iig bizar toen bij aachen Pauli hoeveel er opstonden
Dat maakte het de afgelopen jaren ook zo saai.
Zijn er 6500 man waarbij er 5000 op die staantribune zijn. Die is dan nog steeds halfvol maar van de andere 22.000 plekken waar je op uitkijkt zijn er 20.500 leeg.
 
Bovenaan