2. Bundesliga en lager

germania

Member
In de 2e ronde van de 2e Bundesliga spelen Schalke en Kaiserslautern tegen elkaar.
Binnen 22 min. waren alle 6000 kaartjes voor de uitspelende club verkocht.
Wordt denk een mooi seizoen die 2e Bundesliga
 

Joost

Well-known member
Duidelijk vliegwieleffect, heel Aken wil erbij zijn vrijdag.
Lange zijde is op 14 plekken na uitverkocht dus er zijn ook weer vakken verder opengesteld.

Ik heb er al zin in.
 

erka

Well-known member
Duidelijk vliegwieleffect, heel Aken wil erbij zijn vrijdag.
Lange zijde is op 14 plekken na uitverkocht dus er zijn ook weer vakken verder opengesteld.

Ik heb er al zin in.

20. 1-0 Demming (og)
90. 1-1 Marceta (pg)
90. 1-2 Schweers

Au.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een prachtige seizoensopener in de 2e Bundesliga! Heel de wedstrijd 'vollgass-fussbal', van beide kanten, waardoor het spel op en neer golfde en het momentum in de wedstrijd meerdere malen totaal de andere kant op ging.
 

Joost

Well-known member
20. 1-0 Demming (og)
90. 1-1 Marceta (pg)
90. 1-2 Schweers

Au.
90+2 en 90+5
Het stond 91 minuten lang als een huis achterin en voorin was het 95 minuten lang helemaal niets. Leek voldoende totdat de bal tussen Benschop en keeper viel. Benschop lobt, komt in botsing met de keeper. Lob over, bal op de stip.

27.300 en dat is een schitterend aantal. Maar de organisatie was er totaal niet op berekend, dat was wel een beetje jammer.

Toen ik na afloop met mn zoon wegliep verzamelden zich buiten al een groepje, bivakmutsen gingen op. En even later hoorden we diverse sirenes...
 

Joost

Well-known member
Wuppertal speelde vandaag thuis tegen Gladbach II.

Na 90 minuten is het 1-2, na 94 minuten ook.
Na 96 minuten is het 3-2.
 

JMD

Well-known member
En Rostock won vandaag met 1-2 bij nieuwkomer Elversberg, ze scoorden in de 10e en 13e minuut van de blessuretijd... :)
 
Bovenaan