2. Bundesliga en lager

Maasveld

Well-known member
Hoogtepunt van vandaag vond ik toch echt Wehen Wiesbaden, die al een pitch invasion hielden, omdat ze gepromoveerd zouden zijn naar BL2, maar terwijl ze op het veld stonden, scoorde concurrent Osnabrück nog in 90+3 en 90+6, waardoor niet Wiesbaden, maar Osnabrück promoveert.

Helemaal omdat ze zelf deze tweet plaatsten
Nee man, hoogtepunt was toch wel zonder enige twijfel Dortmund die wel even dachten thuis van de Karnevalsvereim te winnen😀
 

Batigoal

Well-known member
Knotsgekke ontknoping op de slotdag van alle profniveaus dus. Hoezeer ik het HSV wel gegund had zijn die beelden van de feestvierende fans op het veld die plotseling stilvallen in totale verbijstering wel mooi om te zien. Mooi in zijn drama.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Alsof de HSV-supporters me gehoord hebben... :p
Deze HSV sympathisant wist nog van niks, zag jouw bericht en dacht 'mooi' om even later te zien dat het allemaal werk van een vuile hater bleek te zijn. Maar hou jij je maar van de domme. Hater.
 

ALenstra

Well-known member
Het programma voor de promotie/degradatiewedstrijden 2e Bundesliga/3e Liga:
Vrijdag 2 juni 20.45 SV Wehen Wiesbaden-Arminia Bielefeld
Dinsdag 6 juni 20.45 Arminia Bielefeld-SV Wehen Wiesbaden
 

Abubakari

Well-known member
Had je maar geen sympathisant van zo'n club moeten worden. Nare Rangers-vriendjes van HSV...
Niks mis met Rangers, PSV uit de CL gehouden en daarna kon Ajax er 6 punten tegen pakken. Verder roesten de Rangers mij aan mijn reet en Celtic ook.
Nee dan HSV. Gek op Hamburgers, broodje er bij, augurkje, wat sla, saus.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Niks mis met Rangers
Behalve dat de club gebouwd is op religieuze haat, enorm sektarisch is, een grote racistische achtergrond heeft en daarmee een hele enge aanhang heeft. Ik heb niks met Celtic, dat zijn ook geen lieverdjes, maar ze zijn nog altijd veel beter op die gebieden dan Rangers.
 

Abubakari

Well-known member
Van alles mis met Rangers dan. Maar wel PSV uit de CL gehouden en daarna kon Ajax er 6 punten tegen pakken. Verder roesten de Rangers mij nog immer aan mijn reet.
 

gevegt

Well-known member
Behalve dat de club gebouwd is op religieuze haat, enorm sektarisch is, een grote racistische achtergrond heeft en daarmee een hele enge aanhang heeft. Ik heb niks met Celtic, dat zijn ook geen lieverdjes, maar ze zijn nog altijd veel beter op die gebieden dan Rangers.
Ah, een katholiek aan het woord.
Ik ga er nu van uit dat je uit principe nooit een hamburger hebt gegeten.
Hup HSV!
 
Bovenaan