Daar ben ik het niet mee eens, maar ik hoop wel dat Werder en FC Groningen vanaf nu alles met 5-0 verliezen.Hopelijk verliest Donar vanaf nu alles!
Vriend!Daar ben ik het niet mee eens, maar ik hoop wel dat Werder en FC Groningen vanaf nu alles met 5-0 verliezen.
En JMD is ook een lul.
Nee man, hoogtepunt was toch wel zonder enige twijfel Dortmund die wel even dachten thuis van de Karnevalsvereim te winnen😀Hoogtepunt van vandaag vond ik toch echt Wehen Wiesbaden, die al een pitch invasion hielden, omdat ze gepromoveerd zouden zijn naar BL2, maar terwijl ze op het veld stonden, scoorde concurrent Osnabrück nog in 90+3 en 90+6, waardoor niet Wiesbaden, maar Osnabrück promoveert.
Helemaal omdat ze zelf deze tweet plaatsten
Ietwat voorbarig.Afgelopen in Sandhausen, pitch invasion. HSV terug naar de Bundesliga. Volgend jaar dus de gevegtderby op het hoogste niveau
Klopt. Ik ging op de speaker van Sandhausen af, die aangaf dat het duel in Regensburg al klaar was. Die heeft zich inmiddels ook al verontschuldigd hiervoor.Ietwat voorbarig.
Nu jij nog.Die heeft zich inmiddels ook al verontschuldigd hiervoor.
Alsof de HSV-supporters me gehoord hebben...Nu jij nog.
Deze HSV sympathisant wist nog van niks, zag jouw bericht en dacht 'mooi' om even later te zien dat het allemaal werk van een vuile hater bleek te zijn. Maar hou jij je maar van de domme. Hater.Alsof de HSV-supporters me gehoord hebben...
Had je maar geen sympathisant van zo'n club moeten worden. Nare Rangers-vriendjes van HSV...Deze HSV sympathisant wist nog van niks, zag jouw bericht en dacht 'mooi' om even later te zien dat het allemaal werk van een vuile hater bleek te zijn. Maar hou jij je maar van de domme. Hater.
Niks mis met Rangers, PSV uit de CL gehouden en daarna kon Ajax er 6 punten tegen pakken. Verder roesten de Rangers mij aan mijn reet en Celtic ook.Had je maar geen sympathisant van zo'n club moeten worden. Nare Rangers-vriendjes van HSV...
Behalve dat de club gebouwd is op religieuze haat, enorm sektarisch is, een grote racistische achtergrond heeft en daarmee een hele enge aanhang heeft. Ik heb niks met Celtic, dat zijn ook geen lieverdjes, maar ze zijn nog altijd veel beter op die gebieden dan Rangers.Niks mis met Rangers
Ah, een katholiek aan het woord.Behalve dat de club gebouwd is op religieuze haat, enorm sektarisch is, een grote racistische achtergrond heeft en daarmee een hele enge aanhang heeft. Ik heb niks met Celtic, dat zijn ook geen lieverdjes, maar ze zijn nog altijd veel beter op die gebieden dan Rangers.
Hup Telstar.Hup Stuttgart!