2. Bundesliga en lager

gevegt

Well-known member
En gewonnen!!!
Met de nieuwe trainer Rösler voor de groep nog geen enkele wedstrijd verloren!
Hoera!!!!!!!!!

• Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
De Duitse clubs (met allemaal verplicht 51% publiek aandeel!) hebben totaal geen geduld meer he..

ALenstra

Well-known member
Mersad Selimbegović wordt de nieuwe trainer van Alemannia Aachen. Hij was eerder trainer bij Jahn Regensburg en Hansa Rostock.

ALenstra

Well-known member
Er komt mogelijk een 4e liga tussen 3e Liga en Regionalliga. Deze zou uit 40 teams bestaan, onderverdeeld in Noord en Zuid. De bovenste 8 clubs uit de 5 regionalliga's zouden zich hiervoor plaatsen.

Joost

Well-known member
Er komt mogelijk een 4e liga tussen 3e Liga en Regionalliga. Deze zou uit 40 teams bestaan, onderverdeeld in Noord en Zuid. De bovenste 8 clubs uit de 5 regionalliga's zouden zich hiervoor plaatsen.
Dat is een van de opties, maar ze zijn maandag pas gaan vergaderen.

Het gaat echt nog wel even duren totdat er eindelijk consensus is want de verhoudingen zijn heel scheef. Bayern en Nord zijn sportief gewoon niet goed genoeg. Kijk maar naar Havelse en Schweinfurt dit seizoen.

erka

Well-known member
Maar het zou wel een keer tijd worden. Duitsland heeft genoeg grote clubs om een 4e liga te vormen. Eerst maar ns met 2 divisies maar uiteindelijk met 1 wat mij betreft

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar het zou wel een keer tijd worden. Duitsland heeft genoeg grote clubs om een 4e liga te vormen. Eerst maar ns met 2 divisies maar uiteindelijk met 1 wat mij betreft
Nu nog een iets betere doorstroom. In de competities eronder telt alleen titel om te kunnen promoveren. Dat is echt te weinig in mijn ogen.

Bovenaan