erka
Well-known member
SCHAAAALKE!!!
Ziet er goed uit dit seizoen (eindelijk). Elversberg doet het ook goed, maar de rest oogt minder sterk.
SCHAAAALKE!!!
2-0 na de eerste helft.Hup Hertha!
Na de rust zetten we het om en komen we terug.2-0 na de eerste helft.
En Aachen wint weer en staat inmiddels 12eMersad Selimbegović wordt de nieuwe trainer van Alemannia Aachen. Hij was eerder trainer bij Jahn Regensburg en Hansa Rostock.
Nu gelukkig weer fijn in de middenmoot.En Aachen wint weer en staat inmiddels 12e
Dat is een van de opties, maar ze zijn maandag pas gaan vergaderen.Er komt mogelijk een 4e liga tussen 3e Liga en Regionalliga. Deze zou uit 40 teams bestaan, onderverdeeld in Noord en Zuid. De bovenste 8 clubs uit de 5 regionalliga's zouden zich hiervoor plaatsen.
Nu nog een iets betere doorstroom. In de competities eronder telt alleen titel om te kunnen promoveren. Dat is echt te weinig in mijn ogen.Maar het zou wel een keer tijd worden. Duitsland heeft genoeg grote clubs om een 4e liga te vormen. Eerst maar ns met 2 divisies maar uiteindelijk met 1 wat mij betreft
Nu nog een iets betere doorstroom. In de competities eronder telt alleen titel om te kunnen promoveren. Dat is echt te weinig in mijn ogen.