2. Bundesliga en lager

JMD

Well-known member
Dan hoor je JMD niet he. De HSV Hater.
Come onnnn HaasVau!
En ik hoorde je afgelopen midweek niet... ;)

Mwah, ik haat HSV niet echt hoor, alleen vind ik het by far de meest kleurloze club van Duitsland met zo ongeveer het meest fantasieloze logo van Europa...
 

Batigoal

Well-known member
Over HSV gesproken; HSV-verdediger Mario Vuskovic is betrapt op dopinggebruik en zal dus een schorsing krijgen. Dit weekend zit hij al niet bij de wedstrijdselectie van de ploeg uit Hamburg.
 

Maasveld

Well-known member
Er werd vandaag flink gescoord in de 2. Bundesliga. De tot nu gespeelde wedstrijden eindigden in 4-2, 4-4 en 5-4.
 

zwammy

Well-known member
Het is een heerlijke club met heerlijke supporters maar Satyr heeft natuurlijk wel gelijk. Als ik daar ben geef ik ook altijd aan dat ik niet over politiek praat met ze, alleen over bier, Pauli en NAC. Je moet geen dialoog aangaan met een deel van die aanhang. Het is niet zo extreem als het lijkt hoor, zullen er 2000 zijn die het zo extreem aanhangen. De rest is er gewoon voor de club
 

erka

Well-known member
Voor deze keer moet ik Wolf gelijk geven. HSV is natuurlijk een club van niks, maar alleen als Gevegt er is én ze tegen Werder moeten en bovendien hebben ze stiekem juist een van de sterkste en beroemdste logo's van Europa.
 

Makanaky

Well-known member
HSV is een traditionele Skandalverein uit het rijtje Schalke/Köln/Hertha. Duizend x liever dan de steriele nietszeggende Leipzigs en Hoppenheims van deze wereld.
 

De Wolf

Well-known member
HSV is een beetje wat Sparta is in Nederland. Die horen gewoon in de hoogste divisie. En liefst natuurlijk een paar plaatsen onder Werder.
 

Abubakari

Well-known member
HSV is een beetje wat Sparta is in Nederland. Die horen gewoon in de hoogste divisie. En liefst natuurlijk een paar plaatsen onder Werder.
Sparta heeft in de jaren 80 ook de EC1 gewonnen en werd toen ook regelmatig kampioen?
HSV is gewoon een gevallen topclub, meer het Feyenoord dan het Sparta van Duitsland qua historie.
 

De Wolf

Well-known member
Sparta heeft in de jaren 80 ook de EC1 gewonnen en werd toen ook regelmatig kampioen?
HSV is gewoon een gevallen topclub, meer het Feyenoord dan het Sparta van Duitsland qua historie.
Feyenoord speelt natuurlijk ook op het tweede niveau en heeft de afgelopen jaren ook nooit in de top gestaan...
 

Abubakari

Well-known member
Daar gaat het niet om, HSV is een gevallen topclub, geen club die eerdaags hooguit in de subtop speelde. Zoals Sparta hooguit subtop was in de laatste 50 jaar en Feyenoord een topclub.
Ik had het over historie, niet over de laatste 10 jaar.
 

Jef400

Well-known member
Daar gaat het niet om, HSV is een gevallen topclub, geen club die eerdaags hooguit in de subtop speelde. Zoals Sparta hooguit subtop was in de laatste 50 jaar en Feyenoord een topclub.
Ik had het over historie, niet over de laatste 10 jaar.
Nou vind ik 3x een landstitel in 30 jaar ook geen top maar dat is mijn mening. Sparta is gewoon een tijd lang afgegleden en een KKD-club geweest.
 
Bovenaan