Kut arbitrage. Was een halve meter buitenspel. Schande!
Penalty ADO... Je kan hem geven.
Had je anders ook wel hoor.Alberg 1-1. Gelukkig maar, hebben we misschien toch nog een wedstrijd.
Gelukkig, ik ben niet de enige die twijfelt. Dacht al dat het lag aan mijn 'PSV-bril'.Lopen er gewoon 2 buitenspel en die 3e krijgt net het voordeel van de twijfel. Nu een lachwekkende penalty.
Was niks aan de hand en als er al iets gebeurde was het erbuiten en stopte het contact ook erbuiten. Echter toen hij zag dat hij de 16 gehaald had, ging hij naar de grond.Penalty ADO... Je kan hem geven.
Er gebeurt toch niks? Echt een belachelijke pingel.
Dit was zijn eerste fout...Wat is die Zoet slecht bezig zeg.
Lekker potje. Zit wel tempo in. En een mooi sfeertje ook. Ik vermaak me prima!
Dit was zijn eerste fout...
Mooi trouwens nu om te kijken hoe PSV met tegenslag omgaat. Vorig jaar wist je dat het goed ging komen, ben benieuwd hoe dat nu gaat. Je had al op 0-3 moeten staan, komt dan toch op 0-1 en snel is het dan 1-1. Tot 1 jaar terug wist je dan wel hoe het afliep, en dat PSV niet ging winnen.
Dit was zijn eerste fout...
Veel teveel kwaliteit joh. Wordt gewoon 1-5.
Veel kwaliteit zeker. Maar de afgelopen jaren (tot vorig seizoen) had PSV ook kwaliteit, maar zakte het snel door de hoeven bij tegenslag.Veel teveel kwaliteit joh.
Ja, dat gebeurt echt wel. Zet PSV eventjes aan dan gaat het bij ADO helemaal mis achterin.