1e speelronde

Batigoal

Well-known member
Ervaring is inderdaad wel handig, maar we hebben al een overschot aan aanvallers.
Binnenkort wordt Solanke 18 en is dan speelgerechtigd

Met Kazaisjvili, Ibarra, Durdevic, Dauda, Oliynyk, Brown en min of meer Rashica, Nathan Allan de Souza en Pantic ligt daar het probleem dus niet.

Vitesse heeft behoorlijk wat aanvallende potentie inderdaad, maar worden Dauda en Ibarra niet geloosd? Daarnaast vraag ik me af of Brown en Solanke gezien hun piepjonge leeftijd de eerste maanden wel meerwaarde hebben. Dan kun je best ter overbrugging een ervaren kracht erbij hebben als diegene toch maar een jaarcontract krijgt.

Max

Administrator
Forumleiding
Ervaring is inderdaad wel handig, maar we hebben al een overschot aan aanvallers.
Binnenkort wordt Solanke 18 en is dan speelgerechtigd

Met Kazaisjvili, Ibarra, Durdevic, Dauda, Oliynyk, Brown en min of meer Rashica, Nathan Allan de Souza en Pantic ligt daar het probleem dus niet.

Vooral een hoop speler. Vako en Pantic kunnen gewoon op het middenveld, beide uitstekende spelers. Ibarra, Durdevic, Dauda, Olinyk en Brown ben ik niet van onder de indruk. Rashica en Nathan zijn uitstekende voetballers. Als die Solanke ook goed is, dan heb je drie uitstekende voetballers voor de basis. Alleen wel jong en in een vreemd land, dus je moet afwachten hoe zich dat ontwikkelt.

De Groene Scout

Well-known member
Prima die politie-acties. De nieuwe spits heeft vandaag zijn werkvergunning ontvangen en Corona heeft zich vanochtend weer gemeld op het trainingsveld bij FC Twente.
Beide woensdag inzetbaar tegen Groningen. :duim:

Mr. Wrong

New member
Vitesse heeft behoorlijk wat aanvallende potentie inderdaad, maar worden Dauda en Ibarra niet geloosd? Daarnaast vraag ik me af of Brown en Solanke gezien hun piepjonge leeftijd de eerste maanden wel meerwaarde hebben. Dan kun je best ter overbrugging een ervaren kracht erbij hebben als diegene toch maar een jaarcontract krijgt.

Dan moeten Dauda en Ibarra wel eerst weg vind ik.

Vooral een hoop speler. Vako en Pantic kunnen gewoon op het middenveld, beide uitstekende spelers. Ibarra, Durdevic, Dauda, Olinyk en Brown ben ik niet van onder de indruk. Rashica en Nathan zijn uitstekende voetballers. Als die Solanke ook goed is, dan heb je drie uitstekende voetballers voor de basis. Alleen wel jong en in een vreemd land, dus je moet afwachten hoe zich dat ontwikkelt.

Zowel Vako als Pantic zijn voor de 10-positie en derhalve eerder aanvaller dan middenvelder. Brown vond ik de eerste helft tegen Southhampton wel goed spelen, dus die kan het wel.

Bernardo

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Nienhuis, Pereira, Reijnen, Heerings, Vytas, Overgoor, Bakker, vd Streek, Rosheuvel, Ogbeche, Houtkoop

JMD

Well-known member
ADO DEN HAAG: Hansen,Malone,Zuiverloon,
Wormgoor,Meijers,Kristensen,Alberg,
Bakker,Schaken,Korte,Duplan

PSV: Zoet,Arias,Bruma,Isimat-Mirin,
Brenet,Pr?pper,Guardado,Maher,Narsingh,
L.de Jong,Lestienne

Hups PSV!

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen komt met deze elf , volgens het Heerenveen forum:

Mulder

van Anholt - St Juste - Bijker - Cavlan

vd Boomen - vd Berg - Thern

Slagveer - te Vrede- Larsson.

Jamel

Administrator
Forumleiding
De bondscoach is aanwezig in het Kyocera stadion. Heeft blijkbaar niet meegekregen dat Kramerinho inmiddels bij Feyenoord speelt.

JMD

Well-known member
Zo, Narsingh heeft zijn eerste kans voor open doel al gemist.

Ongelooflijk. Ik telde hem al.

Maar goed, Narsingh speelt al jaren met de dozen om zijn schoenen. Had het kunnen weten natuurlijk, maar deze moet je maken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat denk ik niet...

Sowieso krijgen we een goal tegen met die achterhoede van ons en ADO heeft toch een paar ervaren krachten lopen en goede spelers.

Ik hou het op 1-2.

Als je ziet hoe PSV start... Echt een sterk team man, niet normaal. En ADO behoort ook dit seizoen weer tot de zwaksten van de eredivisie. Dus die 0-5 zie ik eerder gebeuren dan zo'n mini zege als jij denkt.

JMD

Well-known member
Als je ziet hoe PSV start... Echt een sterk team man, niet normaal. En ADO behoort ook dit seizoen weer tot de zwaksten van de eredivisie. Dus die 0-5 zie ik eerder gebeuren dan zo'n mini zege als jij denkt.

PSV is wel sterk ja, maar zoiets houdt ook PSV echt niet vol. Dat kan alleen een team als Barcelona enzo.

Bovenaan