1e speelronde

Voetbal-Coach

Administrator
Ik moet zeggen dat ik de beslissing van de burgermeester van Alkmaar wat vreemd vind. Ajax en AZ hebben een aantal jaar achter elkaar de confrontatie gezocht in de binnenstad. Wellicht dat hij bang is dat Ajax-supporters bij het staken van het duel op zaterdagavond of zondagmiddag in zijn stad komen zitten.

Hoop oprecht dat alles goed gaat. Voor de politie zal het natuurlijk een enorme domper zijn als straks blijkt dat we ze helemaal niet zo hard nodig hebben en het ook met de helft of minder kunnen.
 

Eef de Kip

Well-known member
De korpsen worden natuurlijk extra betaald als ze ingezet worden bij voetbal-wedstrijden. En ook de agenten die ingezet worden bij de wedstrijden krijgen extra toeslagen bovenop het salaris.

Dat geloof ik best maar ik doelde meer op het feit dat ze wellicht niet meer nodig zijn, jij en ik weten dat dat natuurlijk wishfull thinking is.
 

JMD

Well-known member
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe indeling van het videogedeelte van de FOX-website verschrikkelijk irritant vindt??
 

JMD

Well-known member
Wat een gepruts bij Heracles... Een 4 tegen 2 situatie wordt slecht uitgespeeld, dan lijkt het ineens toch nog goed te komen, maar wil de Heraclied stiften... Ipv hard uit te halen...
 

Forza AZ

Well-known member
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe indeling van het videogedeelte van de FOX-website verschrikkelijk irritant vindt??
Nee, je bent niet de enige. Het is heel onoverzichtelijk en lastig om bepaalde recente samenvattingen te vinden. De zoekfunctie werkt ook voor geen meter.
 
Bovenaan