1e speelronde

Janssen

Well-known member
Willem 2 fans willen massaal de binnenstad gaan bezetten de avond van de wedstrijd, dat vind ik dan wel weer humor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op die manier kan de politie uiteindelijk twee keer komen opdraven. Moeten de heren Tilburgers er wel rekening mee houden dat op het inhaalmoment oom agent wat nukkig kan reageren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het competitieprogramma begint zich toch te vullen. Met AZ - Ajax gaan er nu al drie wedstrijden door. Ik mag toch aannemen dat NEC - Excelsior ook doorgaat. Dan zouden we toch mooi twee wedstrijden op zaterdag en twee wedstrijden op zondag hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Bizar dat ze het in Alkmaar wel gewoon durven zonder politie tegen Ajax en dat men bij Heerenveen het tegen de Graafschap niet gaan doen. Wel mooi dat het bij ons doorgaat.
 

Joost

Well-known member
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat Roda v Heracles niet door zou gaan, we moeten namelijk nog steeds een spits hebben...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord heeft besloten om nu nog drie spelers te halen. De hele speelronde opschuiven was handig geweest, dan hadden ze nog een keer kunnen meetrainen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Groningen - Twente er ook uit. Jammer dat Roda doorgaat, ik was liever gaan darten :oops:
 
Bovenaan