1e speelronde

Eef de Kip

Well-known member
Ik dacht al, we zullen toch niet meteen op rozen zitten. Gelukkig zie ik weer een moeizame middag in het verschiet.
 

JMD

Well-known member
2-0 AZ afgekeurd, hands. Goed gezien van de assistent.
Lekkere ketser van Mulder ervoor. Het is wel het weekend van de keepers.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verdomme man. Je bent dik beter en dan bijna 2-0 achter... Geluk voor Mulder dat Weghorst hands maakte.

Heerenveen voetbalt heel behoorlijk mee!

Terecht nu Zeneli!!!
 
?

?uti

Guest
Heerlijke eerste helft! Benieuwd of Z ook zo genoten heeft.

Die was wel erg positief gestemd of niet?

Klopt. Groningen zou vandaag met 3-1 winnen. En Groningen gaat derde worden en Feyenoord zesde.


Een verre van goede wedstrijd natuurlijk. Ik vond Feyenoord niet eens zo bijzonder goed spelen. Groningen was vandaag gewoon ENORM slecht.
Binnen 5 minuten had het al 0-2 kunnen staan en bij rust had het wel 0-8 kunnen staan.

Reijnen, van Nieff, Hiariej (die had 4 jaar geleden al weg moeten zijn) en Antonia zijn geen eredivisie waardig materiaal. Idrissi had moeten spelen, Mahi had ook het verschil kunnen maken.
Als je deze knapen samen in de basis zet dan is winnen bij voorbaat al bijna onmogelijk. Het ontbreken van Tibbling scheelt ook een heel stuk.

Ik geloof wel dat het allemaal nog goed gaat komen. Faber is een goede trainer en als de ontbrekende basisspelers er straks weer bij zijn dan wordt Groningen er een stuk sterker op. Wat dat betreft geen paniek.

Je mag gerust lachen om m'n voorspelling, maar ik denk dat een derde plaats voor Groningen een stuk realistischer is dan een kampioenschap voor Feyenoord.
 

Unregistere

Well-known member
Leuk dat Kevin Vermeulen gisteren scoorde voor Excelsior. Dit seizoen heeft hij meer kans dan ooit om eindelijk een vaste basisspeler te worden, dan helpt het wel om een goaltje mee te pikken. Hopelijk geeft Van der Gaag hem ook wat krediet en ruilt hij hem niet om voor een 'naam' als Hadouir.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Žuti;187653 zei:
Je mag gerust lachen om m'n voorspelling, maar ik denk dat een derde plaats voor Groningen een stuk realistischer is dan een kampioenschap voor Feyenoord.

Laat SanMark dit niet lezen...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
1-1 bij de pauze. Linksback blijft kwetsbaar. Middenveld voetbalt goed en er worden kansen gecre?erd. Alleen bij steekballen is Heerenveen kwetsbaar en ze moeten de kansen benutten. Toch valt het me goed mee. Ze spelen met lef en vaak met 4 voorin.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Iemand met een ietwat logische voorspelling afzeiken is jouw gebied toch?
 
Bovenaan