19e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Stop er maar mee en loop lekker het veld af als jullie geen zin hebben zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog drie puntjes op Heracles en gelukkig heeft Ajax van Vitesse gewonnen. Vijf puntjes met NEC en Vitesse.
 

JMD

Well-known member
Dit had 3-1 moeten zijn.

Pijnlijk voor Vermeer, op de knie/scheen, en ook de edele delen volgens mij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maakt niks uit of je Van der Heijden of Kongolo achterin hebt staan.

Kongolo draait als linksbacks een uitstekend seizoen. Als het centraal niets uitmaakt, kun je met Van der Heijden iig voorkomen dat je Nelom moet opstellen.
 

JMD

Well-known member
En de 2-1........ Totaal vrij, haha. Zooo slecht dit.

Fout wordt ook op het middenveld gemaakt. Ten eerste die drama-inspeelpass, even erna kan de fout nog hersteld worden, maar gaat de Feyenoorder het duel te slap aan. Dan heeft die AZ-er de bal en staat de verdediger gewoon zo slecht te dekken aan de linkerkant. Daarna is het in het centrum ook niet goed geregeld, maar de voorzet was ook wel perfect, de verdediger kon hem niet pakken, en niet te ver van de keeper.
 

Pascallovic

Well-known member
Kongolo draait als linksbacks een uitstekend seizoen. Als het centraal niets uitmaakt, kun je met Van der Heijden iig voorkomen dat je Nelom moet opstellen.
Gaat mij meer om de kritiek die Van der Heijden krijgt als die speelt. Zie Kongolo het op diezelfde positie niet beter doen. Dan begin ik nog maar niet over Nelom op de backpositie.
 

JMD

Well-known member
En weer ee keer bijna de 3-1, nadat Feyenoord wordt afgebluft op inzet.

In de counter bijna 2-2
 

JMD

Well-known member
Weer bijna een Feyenoordgoal door gepruts bij AZ achterin...

Na de 1-1 is het wel een knotsgek duel geworden zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat mij meer om de kritiek die Van der Heijden krijgt als die speelt. Zie Kongolo het op diezelfde positie niet beter doen. Dan begin ik nog maar niet over Nelom op de backpositie.

Van der Heijden heeft hele slechte potten gespeeld, maar ook wel voldoendes gehaald. Overall vind ik Kongolo toch wel beter dan Van der Heijden op die positie. Feyenoord had gewoon een linksbacks moeten halen en dat wilde ze ook in de vorm van Dijks.
 
Bovenaan