19e speelronde

Bernardo

Well-known member
Domme Foppe. Klopte werkelijk geen drol van voor rust. Gelukkig hersteld en daarna Willem II van de mat geblazen.
Echter, we hadden geluk dat het niet al beslist was voor rust.
Nu kappen met dat geouwehoer Foppe en gewoon met twee cpntroleurs spelen en Thorsby daarvoor. We hebben veel te veel jongetjes om zo aanvallend te spelen.

Voor de wedstrijd was je nog optimistisch overde opstelling.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook mijn bedenkingen erbij gezet en ja, ik had er meer van verwacht. Pressie en veel voorzetten. Helaas niet gelukt en werd het positioneel werd het een ramp. Net als Foppe heb ik de kwaliteiten van deze jongens overschat. Hij werkt echter de hele week met ze.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat sowieso. Het is dan vijf jaar geleden dat Jozsef gestopt is met roken. Anders zaten we aan de sinas.
 

JMD

Well-known member
Hele lelijke zege, maar wel belangrijk. Vitesse ondanks veel balbezit niks gecre?erd. Beetje zoals Man Utd. Wat dat betreft bleef Ajax wel makkelijk overeind.

Blijft toch opvallend dit seizoen dat Ajax maar niet tot goed voetbal lijkt te komen, maar de potjes gewoon wint. Ik begin nu te begrijpen hoe Ajaxsupporters zich voelden in de 2e Hiddinkperiode van PSV, toen wonnen wij vaak met 1-0, terwijl we niet goed speelden... Irritant. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haps is Kramerinho te slim af 0-1. Ook weer lekker gekeept door Rochet trouwens. Ik weet dat Coutinho ook niet best is, maar Rochet is wel erg slecht.
 

Jozsef

New member
Nelom hoeft 'm alleen masr af te blokken, meer niet. Wat een totale idioot, je roept 't wederom over jezelf af.
 
Bovenaan