19e speelronde

Abubakari

Well-known member
De Arena was trouwens niet uitverkocht, ik kreeg maandag een mail dat er nog kaarten beschikbaar waren.
 

JMD

Well-known member
Ik zou zo gokken op de Speld.

Nee, daar kijk ik sowieso elke dag even op, en zag hem daar niet...

Heb maar even gegooglet en vond de bron: ermaggezongenworden.wordpress.com

Onderstaande post was daar ook te vinden, is nog van juni, maar ok:
Concertreeks Guus Meeuwis vanaf volgend jaar in Amsterdam ArenA
Geplaatst: 14 juni 2015 in Muziek, PSV
De ‘Groots Met Een Zachte G’-concerten van Guus Meeuwis zijn dit jaar voor het laatst in Eindhoven. De populaire volkszanger vindt dat hij het Philips Stadion ontgroeid is en debuteert in 2016 in de grotere en qua akoestiek betere Amsterdam ArenA.

Uit de comfort zone
,,Een ambitieuze muzikant streeft altijd naar het hoogst haalbare. Als ik een derde meer bezoekers kan trekken, doe ik dat natuurlijk. Dries Roelvink treedt ook liever voor twaalf mensen op dan voor acht. Bovendien kom ik graag uit de comfort zone. Ik kan wel tot in den treure mijn kunstje blijven herhalen in het veilige Philips Stadion, maar zo zit deze jongen niet in elkaar”, zo verklaart de chansonnier zich nader.

Guus Meeuwis staat dit weekend voor het laatst in het Philips Stadion.
Verrassingen
Meeuwis belooft in 2016 een flink aantal verrassingen ten opzichte van de eerste tien jaar. ,,Ik zit eraan te denken om Ali B. mee het podium op te nemen. En De Toppers natuurlijk. Niet om te zingen, maar als bodyguards. De aanwezigheid van drie potige kerels lijkt me wel handig als ik in een PSV-shirt ‘Brabant’ sta te zingen.

Contract bij Ajax
Ajax-spelershandelaar Marc Overmars liet ongevraagd weten de kaartverkoop van de concerten nauwlettend te gaan volgen. ,,Als Meeuwis ook de ArenA uitverkocht krijgt, krijgt hij een contract. Dat hij slechts matig kan voetballen en een buikje heeft, maakt bij deze club niet uit. Want anders hadden Mido en Theo Jansen ook nooit in het shirt van Ajax gespeeld.”

Niet veeleisend
Guus Meeuwis, die zijn liefde voor PSV nooit verborgen heeft gehouden, zegt niet bang te zijn dat het Amsterdamse publiek zijn optredens niet kan waarderen. ,,Gezien het aantal Denen dat bij Ajax voetbalt, of althans daar een poging toe doet, zijn ze in Amsterdam erg gastvrij. En daarnaast denk ik niet dat bezoekers aan de ArenA een reden hebben om veeleisend te zijn.”
 
Bovenaan