19e speelronde

Miramar

Well-known member
Topsportklimaat dat ontbreekt ?

Daar had Fredj het ook al over....

Ik vind het ook vreemd in ieder geval.

Nog iets....Vilhena riep vanmiddag echt niet tegen zichzelf hijo de puta. Dat was tegen de bank gericht. "kijk eens wat een mooie goal, ik ben het mannetje"...

Toen ie erop aangesproken werd keek ie weg en kwam er een onduidelijk verhaal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het ook vreemd in ieder geval.

Nog iets....Vilhena riep vanmiddag echt niet tegen zichzelf hijo de puta. Dat was tegen de bank gericht. "kijk eens wat een mooie goal, ik ben het mannetje"...

Toen ie erop aangesproken werd keek ie weg en kwam er een onduidelijk verhaal.

Inderdaad. Je reinste flauwekul dat antwoord van hem.
 

Susa

New member
Ik vind het ook vreemd in ieder geval.

Nog iets....Vilhena riep vanmiddag echt niet tegen zichzelf hijo de puta. Dat was tegen de bank gericht. "kijk eens wat een mooie goal, ik ben het mannetje"...

Toen ie erop aangesproken werd keek ie weg en kwam er een onduidelijk verhaal.

Dat doelpunt werd denk ik opgedragen aan zijn verbannen Mattie Colin Kazim Richards...

Hoe dan ook het was verschrikkelijk slecht vandaag. Heerenveen ruikt bloed!!!
 

Susa

New member
Toch spreekt het voor Vilhena dat hij er niet met de pet naar gooit.

Het is een heerlijke voetballer die nu hopelijk snel volwassen en verstandig wordt. Ik heb de induik dat hij nogal be?nvloedbaar is.

Hij heeft behoefte aan geschikte mentor....
 

gevegt

Well-known member
Het is een heerlijke voetballer die nu hopelijk snel volwassen en verstandig wordt. Ik heb de induik dat hij nogal be?nvloedbaar is.

Hij heeft behoefte aan geschikte mentor....

Meld je aan zou ik zeggen.

Juist zijn optreden de laatste maanden wekt bij mij de indruk dat hij heel goed weet wat hij wil.
Hoewel ik de drijfveer 'rancune' ook niet uitsluit.
 

Susa

New member
Meld je aan zou ik zeggen.

Juist zijn optreden de laatste maanden wekt bij mij de indruk dat hij heel goed weet wat hij wil.
Hoewel ik de drijfveer 'rancune' ook niet uitsluit.

Zou hij niet knettergek worden van zijn pa ?
 

Miramar

Well-known member
Hij moet dan wel 'slang' praten, anders verstaat van Beek hem niet.


Die is er morgen al niet meer bij. Hij staat voor een stap omhoog in zijn loopbaan. Na de successen bij Feyenoord reist circus Van Beek naar cirque de Monaco.....
 

Shayman

New member
Het is een heerlijke voetballer die nu hopelijk snel volwassen en verstandig wordt. Ik heb de induik dat hij nogal be?nvloedbaar is.

Hij heeft behoefte aan geschikte mentor....

Een Guardado als collega zou wel lekker voor hem zijn; hoeft ie niet eens te verhuizen voor z'n priv? omstandigheden dus wel lekker voor hem.
 

zwammy

Well-known member
Feest voor teletekstsupporters Ajax: Vak 818 bestaat tien jaar
Geplaatst: 27 januari 2016 in Eredivisie


Ondanks de niet al te beste wedstrijd tegen Heracles was er dinsdagavond een feestje in Amsterdam. Vak 818, zoals de groep teletekstsupporters zich noemt, bestaat deze week namelijk tien jaar.

Nooit in de ArenA geweest
Anders dan de naam doet vermoeden, bevinden de 25 leden van Vak 818 zich tijdens de wedstrijden van Ajax niet in een vak. ,,De meesten van ons zijn zelfs nog nooit in de Amsterdam ArenA geweest”, bekent lid van het eerste uur Cristian Mandigers. ,,Ikzelf ook niet, nee. Waarom zou je een hoop geld betalen voor een seizoenskaart, terwijl je de echte wedstrijdspanning ook via teletekst kunt ervaren?”

Ouderwetse beeldbuis-tv
De groep liefhebbers volgt de wedstrijden van Ajax traditiegetrouw vanuit caf? De Gapende Gulp in de Amsterdamse Jordaan. ,,Daar hangt nog een ouderwetse beeldbuis; goed voor het authentieke teletekstgevoel”, zegt Mandigers na afloop van Ajax – Heracles (0-0). ,,Ongeveer gelijk met de spelers van Ajax begint die televisie aan de warming-up, zodat we geen last hebben van een flikkerend beeld. Zodra de cijfers op pagina 818 blauw kleuren (het teken dat de wedstrijd is begonnen, red.) zijn alle ogen op de buis gericht. Je kunt dan een speld horen vallen in het caf?. Behalve als Ajax scoort. Dan gaat het los!”


Na de wedstrijden is er soms ruimte voor wat joligheid. Op de voorgrond Vak 818-lid Cristian Mandigers.

Huilend in de armen
De mooiste overwinning van Ajax ligt nog redelijk vers in het geheugen van de hondstrouwe teletekstsupporter. ,,Dat was thuis tegen ADO, in 2012. Het bleef z? lang 0-0, dat we ons afvroegen of de tv het nog deed, want toen waren wedstrijden met nauwelijks doelpunten nog vrij zeldzaam. Net toen ik opstond om een klap tegen het toestel te geven, kwam Ajax op 1-0. Dat er toen een in het caf? aanwezige ADO-supporter opstond om mij een klap tegen, kon de pret niet drukken. Huilend vielen we elkaar in de armen. Ze konden ons buiten horen juichen.”

Nababbelen
Na afloop van de wedstrijden gaat de televisie vaak op teletekstpagina 819; de pagina met de stand van de eredivisie. Mandigers: ,,Het is altijd gezellig om nog even na te babbelen over een wedstrijd en daarbij de gevolgen voor de ranglijst te analyseren. Zeker als Ajax bovenaan staat, mogen we graag langdurig naar 819 kijken. Wat we doen na een nederlaag van Ajax? Dan gaat teletekst op pagina 703 en babbelen we gezellig over het weer.”

De mening dat negentig minuten lang staren naar een teletekstpagina saai zou zijn, deelt Mandigers niet. ,,Heel boeiend is het misschien niet. Maar ik denk dat we een leukere avond hebben gehad dan die tienduizend mensen die in het stadion naar Ajax – Heracles hebben gekeken.”

:D:D
 
Bovenaan