17e speelronde

zwammy

Well-known member
En de 3-1 een fout van de nummer 2. Als je gewoon met je linkerbeen die bal wegnaait is er niets aan de hand, zo kun je toch niet met rechts inkomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niet zo slim van van Beek.

Van Beek begon het seizoen erg sterk, maar de laatste paar weken is het allemaal behoorlijk veel minder. Krijgt helaas toch kennelijk een beetje zijn terugval wat helaas bij jonge talenten erbij schijnt te horen.
 

gevegt

Well-known member
Van Beek begon het seizoen erg sterk, maar de laatste paar weken is het allemaal behoorlijk veel minder. Krijgt helaas toch kennelijk een beetje zijn terugval wat helaas bij jonge talenten erbij schijnt te horen.

De laatste paar weken? je bent wel erg mild.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Meer om dat achterlijke gedoe na zijn goal. En dat kapsel... Ga naar de kapper man!

Waar maak jij je in hemelsnaam druk over. Niet iedereen juicht ouderwets met de handen in de lucht. Verder zal je vermoedelijk geen fan worden van Chong mocht hij ooit doorbreken.
 

Batigoal

Well-known member
Niet voor niets prijs ik NEC bijna wekelijks op dit forum. Nu ook maar weer. Prima overwinning.

Vage ploeg trouwens dat ADO. Echt geen peil op te trekken.
 

fr-keff

Active member
Waar maak jij je in hemelsnaam druk over. Niet iedereen juicht ouderwets met de handen in de lucht. Verder zal je vermoedelijk geen fan worden van Chong mocht hij ooit doorbreken.

Die heb ik wel eens voorbij zien komen. Ook geen pan. ;)
 

zwammy

Well-known member
Niet voor niets prijs ik NEC bijna wekelijks op dit forum. Nu ook maar weer. Prima overwinning.

Vage ploeg trouwens dat ADO. Echt geen peil op te trekken.

Vorige week kansloos tegen Cambuur en dinsdag ook terecht verloren van HHC, dus verwachte wel dat ze in een dipje zaten maar dit was een leuke opsteker.
 

Abubakari

Well-known member
Vorige week kansloos tegen Cambuur en dinsdag ook terecht verloren van HHC, dus verwachte wel dat ze in een dipje zaten maar dit was een leuke opsteker.

Dat kun je gerust stellen, mooie verrassing. Sowieso een leuke zondag, Foppe nog gehuild trouwens?
 

gevegt

Well-known member
Opvallend trouwens dat die aanvoerder van NEC het heel moeilijk vindt om zich elke week op te laden om een goede wedstrijd te spelen.
 
Bovenaan