17e speelronde

JMD

Well-known member
De laatste speelronde voor de eredivisie biedt op papier weinig echt leuke wedstrijden. Ajax en PSV zouden normaal gesproken eenvoudig hun thuiswedstrijd moeten winnen, Feyenoord heeft het iets lastiger en sluit met een uitbeurt in Nijmegen 2015 voetballend af. Op vrijdagavond Vitesse - FC Twente, nog niet zo lang geleden een duel tussen 2 uitdagers van de top3.

Vrijdag 18 december
Vitesse - FC Twente (20.00)

Zaterdag 19 december
AZ - FC Utrecht (18.30)
PSV - PEC Zwolle (19.45)
Heracles Almelo - FC Groningen (20.45)

Zondag 20 december
Excelsior - SC Cambuur (12.30)
Willem II - Roda JC (14.30)
NEC - Feyenoord (14.30)
SC Heerenveen - ADO Den Haag (14.30)
Ajax - De Graafschap (16.45)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooie club Cambuur, maar ik heb meer met Excelsior. Daar sta ik een paar keer per jaar langs de lijn.
 

delmaestro

Well-known member
Vrijdagavond winnen van de valsspelers, en dan lekker met de pootjes omhoog kijken wat er verder gebeurt.

Op de valreep als nr. 4 de winterstop in, dat lijkt me wel wat...
 

Shayman

New member
Naast de uiteraard Hup PSV een hupje voor ADO, Cambuur en Graafschap. De rest vind ik wel prima en natuurlijk bij uitzondering geen hupje voor PEC.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha De Graafschap. Die gaan wel even voetballen tegen Ajax neem in aan.
 

gevegt

Well-known member
Vitesse al met 2-0 voor.

Hake moet die jongens in de rust wel even vertellen dat het geld weer binnen stroomt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse al met 2-0 voor.

Hake moet die jongens in de rust wel even vertellen dat het geld weer binnen stroomt.

Als het geld binnenstroomt, dan krijgen ze geen minpunten. Dan houden ze De Graafschap er dit jaar wel onder.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nederlaag tegen Vitesse is natuurlijk gewoon ingecalculeerd. In de raad zojuist wel keurig gewonnen, dus de polonaise kan gelopen worden.
 
Bovenaan