15e speelronde

Reza

Member
Dit was een duidelijke elleboogstoot van Gustafsson. Het zou terecht zijn als hij drie wedstrijden geschorst zou worden. Hoe dom kan je zijn? Verder een uitermate zwak Feyenoord. Wel knappe goal van Elia, al was het wat lucky.

SanMark.

Well-known member
Dat de scheids rood had mogen trekken hoor je mij niet over klagen, ik vind het alleen overdreven dat het tig keer aangehaald wordt.

Het lijkt me dat dit forum dat niet vervelend moet vinden. Alles word hier tenslotte tot in den treure herhaald.

Als ik de posten hier op het forum moet geloven , word Feyenoord vaak gezocht door FOX en de overige media.

SanMark.

Well-known member
Zo vaak zie ik geen wedstrijden van Heracles maar die hebben best wel een aardig 'ploegie' . Wat technische spelers en wat spelers die er de beuk in willen gooien. Een prima mix.

Cees

New member
Het lijkt me dat dit forum dat niet vervelend moet vinden. Alles word hier tenslotte tot in den treure herhaald.

Als ik de posten hier op het forum moet geloven , word Feyenoord vaak gezocht door FOX en de overige media.

Als je nu doelt op mijn post dan valt dat ook wel mee. Ik geef ook aan dat ik weinig andere wedstrijden zie op Fox, maar dat ik wel vind dat zulke dingen vaak herhaald worden. Maar dat zal dan vast ook wel bij andere wedstrijden gebeuren. Dat soort dingen hoef je voor mij alleen niet te blijven herhalen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe kan Van Beek daar nu protesteren?

Heracles speelt gewoon veel beter en Feyenoord is bedroevendd. Dan zal het zo wel 2-0 worden.

SanMark.

Well-known member
Als je nu doelt op mijn post dan valt dat ook wel mee. Ik geef ook aan dat ik weinig andere wedstrijden zie op Fox, maar dat ik wel vind dat zulke dingen vaak herhaald worden. Maar dat zal dan vast ook wel bij andere wedstrijden gebeuren. Dat soort dingen hoef je voor mij alleen niet te blijven herhalen.

Nee niet specifiek op jouw. Ook bij andere acties van Feyenoord spelers waar geen rood voor werd getrokken werd later op dit forum gemeld dat FOX het wel zeer vaak werd herhaald.

JFK

Well-known member
Zo vaak zie ik geen wedstrijden van Heracles maar die hebben best wel een aardig 'ploegie' . Wat technische spelers en wat spelers die er de beuk in willen gooien. Een prima mix.

Dat hebben ze zeer zeker. Bruns, Bel Hassani, Tannane, leuke spelers hoor.

Bovenaan