10e speelronde

Pascallovic

Well-known member
Cocu haalt er tegen Sparta een aanvaller af om er een verdediger bij te zetten op een stand van 1-0. Je vraagt er bijna om als trainer.
 

Joost

Well-known member
Na een aardige openingsfase van Roda zakte het weer aardig weg. ADO werd sterker en de 0-1 kwam niet echt onverwacht.

Roda probeerde het wel maar komt echt veel kwaliteit tekort. ADO kreeg twee reuzekansen om de voorsprong te verdubbelen maar faalde. Uitgerekend Mytidis had vlak voor tijd ren mooie actie in huis en werd gevloerd. Paulissen shoot mooi de 1-1 binnen.

Over negentig minuten mocht Roda wel aanspraak maken op een puntje. Opvallende rol voor Ed Janssen die echt een hele goede wedstrijd floot.
 

Jef400

Well-known member
Ik vond v/d Kerkhof en Wiedemeijer ook niet onsoortig fluiten vanavond. Kamphuis heb ik te weinig van gezien om daar over te oordelen.
 

stc

Well-known member
Ben terug van de wedstrijd PSV - Sparta. Eerste gedeelte van de wedstrijd was Sparta veel beter, maar daarna nam PSV het initiatief over.

Het was weer dramatisch met het afmaken van kansen. De Jong en zijn maat links van hem waren dramatisch vandaag. Ramselaar speelde goed vond ik.
Bergwijn viel weer goed in.

Breuer van Sparta kan het niveau niet aan in de Eredivisie. Dumfries ontnapte aan rood, daar de scheids weer inconsequent floot.

Hopelijk speelt dit PSV aanstaande dinsdag beter voor de beker.
 

JFK

Well-known member
STC, doe die Eindhovense lenze eens uit je ogen! Alleen Ramselaar is goed, de rest was kut!
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij heeft juist Breuer als centrale verdediger het goed gedaan. Zoveel kansen heeft Luuk de Jong niet gehad. Wel de overige aanvallers van PSV.

Wat mij ook op viel was dat Guardado toch redelijk gefrustreerd rondliep. Pakte ook een domme gele kaart omdat hij niet bij de scheidsrechter wilde komen en zijn wissel begreep ie ook al niet gezien zijn reactie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoe zou Grolschtukker op de tribune zitten/staan daar?

Dat vraag ik mij ook wel eens af. Hij s nog altijd Twente-fan, maar door zijn verhuizing naar Deventer heeft hij een jaarkaart voor Kowet.
Die heeft dus in het thuisvak in z'n eentje zitten juichen. Ik heb overigens niemand over de reling gegooid zien worden dit keer.
 

Batigoal

Well-known member
Bergwijn mistte een stuk of 5 honderd procent kansen. Leuk dat hij dan hard kan rennen, maar rendement bij die jongen ligt heel laag. Vooralsnog gewoon een jongere versie van Narsingh heb ik het idee.
 
Bovenaan