Volgens mij wonnen ze verleden jaar met 1-2.
Klopt. En daarvoor 4 jaar op rij gelijk.
Volgens mij wonnen ze verleden jaar met 1-2.
Sterker nog, Feyenoord won van de laatste 6 thuiswedstrijden tegen Heerenveen er maar 1.
Ja, dat mag dus niet.
Maar de regel is dan weer niet bedoeld lijkt mij om het veld over te steken met 1 schoen. Als tegenstander kun je gewoon niet lekker ingrijpen.Dat mocht niet, ??n van de nieuwe regels die ingevoerd is dit jaar is dat je actie af mag maken als je een schoen bent verloren.
Maar de regel is dan weer niet bedoeld lijkt mij om het veld over te steken met 1 schoen. Als tegenstander kun je gewoon niet lekker ingrijpen.
En dan is 1 van die wedstrijden ook nog tegen Jodan Boys. Antonia komt hier inderdaad belachelijk makkelijk van af.Lachwekkend dat je met zo'n actie maar twee wedstrijdjes hoeft te zitten. In Zeist vindt men het natrappen van Sol iets erger, want ie heeft een schikkingsvoorstel gekregen van 4
Hij zit in zijn actie en mag deze "gewoon" afmaken, dat deed St Juste en het doelpunt werd dan ook terecht goedgekeurd. Als tegenstander moet je daar niet anders door gaan reageren, gewoon ingrijpen.
En dan is 1 van die wedstrijden ook nog tegen Jodan Boys. Antonia komt hier inderdaad belachelijk makkelijk van af.
Nou ja als je de straf van Ajax voor die bekerfinale tegen PEC neemt maakt de tegenstander wel uit. Of je nu een serieuze wedstrijd geen publiek mag meenemen, of een uitwedstrijd op Urk.Ik vind dat je de zwaarte van de tegenstanders niet mag laten meetellen in je overwegingen.
Nou ja als je de straf van Ajax voor die bekerfinale tegen PEC neemt maakt de tegenstander wel uit. Of je nu een serieuze wedstrijd geen publiek mag meenemen, of een uitwedstrijd op Urk.
Nou ja als je de straf van Ajax voor die bekerfinale tegen PEC neemt maakt de tegenstander wel uit. Of je nu een serieuze wedstrijd geen publiek mag meenemen, of een uitwedstrijd op Urk.
Iedere wedstrijd telt inderdaad, maar het komt voor Antonia en Go Ahead wel goed uit dat er net een bekerwedstrijd tegen amateurs op het programma staat en ze hem niet voor 2 cruciale competitiewedstrijden hoeven te missen.Ik vind dat je de zwaarte van de tegenstanders niet mag laten meetellen in je overwegingen.