Vieze vuile klootzakken!!Auswärtssieg!!!
Hup Bochum!
Gore stink geit!Vieze vuile klootzakken!!
Hoe durf je me uit te schelden voor geitGore stink geit!
Sorry!Hoe durf je me uit te schelden voor geit
Ach, over twee weken München Dortmund en de orde is weer hersteld…Bayern verloren van Leverkusen en daarmee niet langer de koploper. Dortmund nu eerste met 1 punt voorsprong.
Volgens Kicker zelfs defenitiefIk las dat Bayern Julian Nagelsmann wil ontslaan. Of dat serieus willen overwegen. Als het goed is, zal Tuchel het dan overnemen.
Ja, en Tuchel heeft het aanbod geaccepteerd. Het vreemde is dat Bayern gewoon kampioen kan worden. Ik ben aan het speuren aan wat de doorslag gaf.Volgens Kicker zelfs defenitief
Je kunt toch onmogelijk zo naïef zijn?Onvoorstelbaar. Ik heb best veel sympathie voor Bayern maar hieraan kan ik nooit wennen. Tot aan de laatste wedstrijd maar 1x verloren in 27 wedstrijden in alle competities, 2x winnen van Inter, 2x van Barca, 2x van PSG. En dan 1x verliezen van Leverkusen en je kan vertrekken.
Waarom? Je investeert 25 miljoen in een trainer en je ontslaat hem nu? Ik neem aan dat het als langetermijnproject is bedoeld. Ik heb gisteren flink zitten lezen en steeds kwam die Hasan Salihamidžić langs. En niet zozeer positief.Je kunt toch onmogelijk zo naïef zijn?
Precies het is echt niet zo dat ie vanwege de sportieve prestaties eruit is gegooid.Waarom? Je investeert 25 miljoen in een trainer en je ontslaat hem nu? Ik neem aan dat het als langetermijn project is bedoeld. Ik heb gisteren flink zitten lezen en steeds kwam die Hasan Salihamidžić langs. En niet zozeer positief.