1. Bundesliga

Pascallovic

Well-known member
Het is gewoon een optelsom. Het is een lul binnen de club, maar als ie 15 punten los stond had ie het seizoen mogen afmaken. Nu wint ie 40% van zijn Bundesliga wedstrijden niet en staat ie ook niet op kop. Dat ontslaat wat makkelijker als ie zich ook nog onmogelijk gedraagd.
 

Raul

Well-known member
Mijn Duits is verre van perfect, maar dit is dan afgelopen zondag door Hainer zelf gezegd. Is je woord geven niets meer waard? De staat van het topvoetbal tegenwoordig. Verder vond Cancelo (enige speler die wat naar buiten gebracht heeft) dit best vreemd allemaal.

Hoe bizar:

 

gevegt

Well-known member
Mijn Duits is verre van perfect, maar dit is dan afgelopen zondag door Hainer zelf gezegd. Is je woord geven niets meer waard? De staat van het topvoetbal tegenwoordig. Verder vond Cancelo (enige speler die wat naar buiten gebracht heeft) dit best vreemd allemaal.

Hoe bizar:

Hainer kan zeggen wat hij wil omdat hij niets over technische zaken beslist.
 

Raul

Well-known member
Hainer kan zeggen wat hij wil omdat hij niets over technische zaken beslist.
Hm. Misschien niet direct, maar als select clubje waar hij toebehoort, heeft hij echter veel zeggenschap. Volgens mij 'ging' het bij Bayern zo, 'ging' omdat Nagelsmann ontslagen is: Trainer Julian Nagelsmann rapporteert aan Salihamidzic, die op zijn beurt rapporteert aan het bestuur onder leiding van CEO Oliver Kahn. De voormalige international van Bosnië en Herzegovina houdt toezicht op de sportieve activiteiten van de club als geheel, werkt samen met voorzitter Herbert Hainer en rapporteert aan de eigenaars - de Bayern-leden.

Ik zie toch een Hainer als de top van de club. Ik neem dan ook aan dat hij dit doet als 'lid' van dit select clubje. Wanneer je dan zoiets zegt, dan is het naar mijns inziens echt kwalijk.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Julian Nagelsmann als coach van Bayern:

84 wedstrijden: 60 W, 14 D, 10 L
71,4% winstpercentage
1 Bundesliga titel.
2 Duitse Super Cups.
8/8 overwinningen in de Champions League dit seizoen.
 

gevegt

Well-known member
Julian Nagelsmann als coach van Bayern:

84 wedstrijden: 60 W, 14 D, 10 L
71,4% winstpercentage
1 Bundesliga titel.
2 Duitse Super Cups.
8/8 overwinningen in de Champions League dit seizoen.
Dat is dus niet de reden zoals je in het stukje van Kicker kunt lezen.
Hij leverde niet het voetbal wat ze verwachten en geloofden ook niet dat het beter zou worden.
 

Raul

Well-known member
Dat is dus niet de reden zoals je in het stukje van Kicker kunt lezen.
Hij leverde niet het voetbal wat ze verwachten en geloofden ook niet dat het beter zou worden.
Ik zie het echt helemaal anders. Ik neem aan dat dat wel mag toch?! 😉
 

Raul

Well-known member

gevegt

Well-known member
Nein, Bruder. Lesen Sie dieses Stück noch einmal und betrachten Sie es anders. Es ist mehr als das. https://www.laola1.at/de/red/fussba...hr-gut---hainer-interview-sorgt-fuer-brisanz/
En hiermee sluit ik het af.

Ik benieuwd of Tuchel Guardiola weer gaat verslaan. Als er één iemand is, dan is het Tuchel wel.
Echt, die man heeft heel weinig te zeggen als het om technische zaken gaat.
Misschien wel niets.

Hoe München het onder de vorige trainer deed in de CL kan het eigenlijk alleen maar minder, maar ik laat me graag verassen.
 

gevegt

Well-known member
Wat ik wel grappig vond is dat Tuchel Hoeness loofde om zijn kennis en vakmanschap, maar geen woord repte over Hainer.
 
Bovenaan