1. Bundesliga

ALenstra

Well-known member
Beide doelpunten van Leverkusen ontstonden uit een strafschop die na een VAR-momentje toegekend werden. En in beide gevallen ging het om een overtreding op Adli die eerst geel kreeg voor een schwalbe. Die daarna weer ingetrokken werd waarna de strafschop toegekend werd.
 

Raul

Well-known member
Ik las dat Bayern Julian Nagelsmann wil ontslaan. Of dat serieus willen overwegen. Als het goed is, zal Tuchel het dan overnemen.
 

erka

Well-known member
Onvoorstelbaar. Ik heb best veel sympathie voor Bayern maar hieraan kan ik nooit wennen. Tot aan de laatste wedstrijd maar 1x verloren in 27 wedstrijden in alle competities, 2x winnen van Inter, 2x van Barca, 2x van PSG. En dan 1x verliezen van Leverkusen en je kan vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Maasveld

Well-known member
Onvoorstelbaar. Ik heb best veel sympathie voor Bayern maar hieraan kan ik nooit wennen. Tot aan de laatste wedstrijd maar 1x verloren in 27 wedstrijden in alle competities, 2x winnen van Inter, 2x van Barca, 2x van PSG. En dan 1x verliezen van Leverkusen en je kan vertrekken.
Je kunt toch onmogelijk zo naïef zijn?
 

Raul

Well-known member
Je kunt toch onmogelijk zo naïef zijn?
Waarom? Je investeert 25 miljoen in een trainer en je ontslaat hem nu? Ik neem aan dat het als langetermijnproject is bedoeld. Ik heb gisteren flink zitten lezen en steeds kwam die Hasan Salihamidžić langs. En niet zozeer positief.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: erka

ALenstra

Well-known member
Tientallen miljoenen uitgeven voor een afkoopsom en twee jaar later alsnog ontslaan. En die TD Hasan is inderdaad een stoorzender. Hansi Flick is om hem vertrokken bij Bayern. De club zelf heeft het nieuws (nog) niet bevestigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raul

Maasveld

Well-known member
Waarom? Je investeert 25 miljoen in een trainer en je ontslaat hem nu? Ik neem aan dat het als langetermijn project is bedoeld. Ik heb gisteren flink zitten lezen en steeds kwam die Hasan Salihamidžić langs. En niet zozeer positief.
Precies het is echt niet zo dat ie vanwege de sportieve prestaties eruit is gegooid.
 
Bovenaan