1/8 Finale

erka

Well-known member
Sjongejongejonge, Argentinië zal weer eens de VAR tegen hebben he.

Het wordt gekker en gekker. Corrupte kutbende.

JMD

Well-known member
Sjongejongejonge, Argentinië zal weer eens de VAR tegen hebben he.
Ik denk dat Argentinië nog nooit de VAR heeft tegengehad...

Egypte gaat wel lekker combineren op dat middenveld en rechtsachter ligt het bij Argentinië steeds open.

JMD

Well-known member
HOPPA!!!!!

Knappe scheids die deze gaat afkeuren
Egypte gaat na die afgekeurde goal steeds beter spelen

JMD

Well-known member
Hahaha lekker hoor! Krijgen we dan een verrassende finalist?
Zover zie ik ze niet komen dit Egypte, maar wel leuk dat Argentinië er misschien uit gaat. Het land dat al 2 decennia parasiteert op Messi, zelf weinig kon, en 4 jaar terug enkel en alleen door de hulp van FIFA/Qatar kampioen werden.

JMD

Well-known member
Ze zijn er natuurlijk nog niet he, Senegal stond ook 0-2 voor tegen België en we weten hoe dat afliep. En dit Argentinië speelde tot nu toe beter dan België toen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Haissem Hassan speelt de wedstrijd van zijn leven! Gaat ongetwijfeld een mooie transfer verdienen.

Heerlijk dat de Argentijnen er waarschijnlijk ook uit vliegen. Het begint zo toch wel een gek toernooi te worden.

Batigoal

Well-known member
Zover zie ik ze niet komen dit Egypte, maar wel leuk dat Argentinië er misschien uit gaat. Het land dat al 2 decennia parasiteert op Messi, zelf weinig kon, en 4 jaar terug enkel en alleen door de hulp van FIFA/Qatar kampioen werden.
Als Argentinië nu gaat stormen en er nog 3 maakt, dan is dat ook wel knap. Al hoop ik op Egypte.

Maar het speelplan is ook gewoon niks. Zo weinig creativiteit. Het is gewoon de bal aan Messi geven en dan hopen op een geniale ingeving. Vier jaar geleden was Argentinië in zijn geheel veel beter en lieten andere spelers ook meer zien.

JMD

Well-known member
Als Argentinië nu gaat stormen en er nog 3 maakt, dan is dat ook wel knap. Al hoop ik op Egypte.

Maar het speelplan is ook gewoon niks. Zo weinig creativiteit. Het is gewoon de bal aan Messi geven en dan hopen op een geniale ingeving. V
België leek ook nergens op. Als zo meteen die 1-2 valt dan gaan ze toch stormen en krijg je een ander duel. Egypte moet echt de 0-3 maken om zeker te zijn, ook voor de scheidsrechter en VAR en hun fratsen

Bovenaan