Ik denk dat Argentinië nog nooit de VAR heeft tegengehad...Sjongejongejonge, Argentinië zal weer eens de VAR tegen hebben he.
Zover zie ik ze niet komen dit Egypte, maar wel leuk dat Argentinië er misschien uit gaat. Het land dat al 2 decennia parasiteert op Messi, zelf weinig kon, en 4 jaar terug enkel en alleen door de hulp van FIFA/Qatar kampioen werden.Hahaha lekker hoor! Krijgen we dan een verrassende finalist?
Als Argentinië nu gaat stormen en er nog 3 maakt, dan is dat ook wel knap. Al hoop ik op Egypte.Zover zie ik ze niet komen dit Egypte, maar wel leuk dat Argentinië er misschien uit gaat. Het land dat al 2 decennia parasiteert op Messi, zelf weinig kon, en 4 jaar terug enkel en alleen door de hulp van FIFA/Qatar kampioen werden.
België leek ook nergens op. Als zo meteen die 1-2 valt dan gaan ze toch stormen en krijg je een ander duel. Egypte moet echt de 0-3 maken om zeker te zijn, ook voor de scheidsrechter en VAR en hun fratsenAls Argentinië nu gaat stormen en er nog 3 maakt, dan is dat ook wel knap. Al hoop ik op Egypte.
Maar het speelplan is ook gewoon niks. Zo weinig creativiteit. Het is gewoon de bal aan Messi geven en dan hopen op een geniale ingeving. V