1/2 Finale

JMD

Well-known member
Ik vrees dat dit zo meteen met een penalty beslist wordt en we weten allemaal wie die gaat krijgen

JMD

Well-known member
Messi klaagt nog even bij de scheids dat de afspraak was dat hij al minstens een strafschop had moeten krijgen :)

erka

Well-known member
De NOS laat even een compilatie zien van de 56 gele kaarten die al gegeven hadden kunnen worden, aan beide partijen overigens.

Dit heeft echt niks met voetbal te maken, maar had zoiets ergens wel verwacht.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik zit nu in Oostenrijk en zal nooit meer klagen over de Messi adoratie in Nederland. Mijn hemel, de halve studio van de Oostenrijkse tv (servus tv) komt klaar op Messi, net als de commentatoren...

PES5

Administrator
Forumleiding
D
De NOS laat even een compilatie zien van de 56 gele kaarten die al gegeven hadden kunnen worden, aan beide partijen overigens.

Dit heeft echt niks met voetbal te maken, maar had zoiets ergens wel verwacht.
De Fifa wil zo weinig mogelijk kaarten in een halve finale, want spelers moeten de finale niet missen. Totale bullshit, want er kijken honderden miljoenen mensen, waaronder veel jeugd en dit is anti reclame voor het voetbal.

PES5

Administrator
Forumleiding
D

De Fifa wil zo weinig mogelijk kaarten in een halve finale, want spelers moeten de finale niet missen. Totale bullshit, want er kijken honderden miljoenen mensen, waaronder veel jeugd en dit is anti reclame voor het voetbal.
Hebben ze geen BBC in Oostenrijk?

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Engelsen spelen eigenlijk ook al jaren schijterig voetbal, terwijl ze best leuke spelers hebben.

Bovenaan