Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vrijdag
1845 FC Dordrecht v Jong AZ
1845 Almere City v Helmond Sport
2100 SC Cambuur v Jong FC Utrecht
2100 MVV v TOP Oss
Zaterdag
1630 NAC v Jong PSV
Zondag
1215 De Graafschap v NEC
2000 FC Volendam v Go Ahead Eagles
Maandag
1845 Jong Ajax v Excelsior
2100 Telstar v FC Den Bosch
Dinsdag...
Virton heeft alsnog een overwinning binnengehaald.
De mededingingsautoriteit had maanden geleden al gezegd dat de club helemaal gelijk had maar vond dat zijn niet de partij was die licenties moest uitdelen. Toen de Bond dat alsnog weigerde is Virton in beroep gegaanbij het BMA waar nu alsnog...
Fans van Willem II kunnen het duel morgen op groot scherm zien.
in eerste instantie dacht ik dat het een totaal idioot plan was maar als je er even over nadenkt een slimme oplossing.
De gemeente haalt ze nu weg uit de kroegen waar ze binnen zouden staan en afstand houden lastig zou zijn. Ze...
Ajax
ADO
AZ
FC Emmen
FC Groningen
FC Twente
FC Utrecht
Feyenoord
Fortuna Sittard
sc Heerenveen
Heracles
PEC Zwolle
PSV
RKC Waalwijk
Sparta
Vitesse
VVV Venlo
Willem II
Nee juist exact het tegenovergesteld.
De Football League is een autonome organisatie. Toen de grote clubs zich afscheiden van de FL zochten ze juist hun heil bij de FA.
Daarmee overschat je het niveauverschil enorm in mijn ogen. Het is niet alsof Messi plots meedeed bij Jong AZ. De extra krachten lijken mij meer van het niveau spelers dat prima uitgeleend zou kunnen worden aan clubs als De Graafschap.
Na het inhalen van vorige week gaan ook deze ploegen door in Zuid2;
Wilhelmina’08
1D
Juliana Mill
4F
Margriet
3D
Sparta'18
3C
Born
3B
Blijft over Poule 59 waar RKSVB zich wegens gebrek aan spelers terugtrok voor het duel tegen Hulsberg. De KNVB besloot daarop de gespeelde duels van...
Volgens mij niet. Enkel de competitie zal uit de KNVB worden genomen, voor alle andere zaken blijven ze afhankelijk van de KNVB. Scheidsrechters, jeugdvoetbal etc.
Akwasi wil Omroep Zwart oprichten.
Ga je naar de website dan zie je allerlei bedrijven die er achter zitten maar geen enkele uitleg. Tot zover de ideologische achtergrond.
En die zou eigenlijk gewisseld worden. Hij was onderdeel van een dubbele wissel. Maar zijn deel ging niet door omdat de vierde official het verkeerde nummer omhoog hield. En dat was het derde wisselmoment dus hij kon daarna niet alsnog worden gewisseld.
Kan er geen regel komen dat clubs altijd in hun eigen kleuren moeten spelen tenzij er een conflict is?
Roda dat in Doetinchem in het zwart komt. FC Dordrecht vrijdag in Kerkrade in iets raars rood-wit. MVV vandaag in het zwart tegen FC Den Bosch.
Ik kan me daar echt enorm over opwinden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.