Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Dat jullie allemaal vvd'ers, pvv'ers en fvd'ers zijn, vooruit maar weer. Dat sommige van jullie voor PSV of Feyenoord zijn of uit Brabant of Limburg komen, toe maar weer. Dat jullie bij alles en overal weten hoe het wel moet of had gemoeten, ach, het houdt jullie van de straat. Maar dat jullie...
  2. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Hup Harvey Lee!
  3. Abubakari

    Satékroketten Koep Afreak Lekker & Gezond- Discussietopic

    Zwammy is vast aan het zandhappen.
  4. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Don't feed the troll.
  5. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Ga straks gewoon eten, dacht van te voren dat ik misschien wel even zou gaan kijken als Oranje moest, maar tot nu alleen de slotfase tegen Nieuw Zeeland gezien. En ik heb ook niet de neiging meer te gaan kijken, het boeit me niet of nauwelijks.
  6. Abubakari

    Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

    Ah, de fusie van Bergum over het hoofd gezien.
  7. Abubakari

    Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

    Als VKW het niet redt heb je 12 clubs die vorig seizoen in 1 F zaten plus promovendi Roden en Hoogezand. Dat zijn er 14, als VKW niet promoveert lijkt het mij dus niet dat Dalfsen er bij komt. Of zie ik iets over het hoofd?
  8. Abubakari

    Speeldagenkalender 2019-2020

    Idee zal wel zijn dat de focus dan volledig op plaatsing voor de groepsfase kan komen te liggen. Maar ik vind het wat Ajax betreft ook niet echt nodig, maar aan de andere kant, big deal. Kan me er niet echt druk om maken.
  9. Abubakari

    Satékroketten Koep Afreak Lekker & Gezond- Discussietopic

    Nou ja, ik ben de organisator, dus ga d'r maar van uit dat het toernooi net buiten post is.
  10. Abubakari

    Satékroketten Koep Afreak Lekker & Gezond- Discussietopic

    Haha, je zit in het verkeerde Egypte. Toch?
  11. Abubakari

    FC Emmen

    Ik ben voor VVG (VV Groningen, eerste klasse E zaterdag), niet voor FC Groningen. En voor Ajax, niet voor FC Groningen.
  12. Abubakari

    Satékroketten Koep Afreak Lekker & Gezond- Discussietopic

    Wij gaan gewoon met de trein. Buitenpost is lekker dichtbij als je in Groningen woont. Al ligt Egypte wel een beetje buiten het dorp, maar er staan taxibusjes klaar. Abuganda laat namelijk niks aan het toeval over.
  13. Abubakari

    Satékroketten Koep Afreak Lekker & Gezond- Discussietopic

    Over twee dagen begint de Koep Afreak al, pas 5 voorspellingen, dus tijd om naar Afrika af te reizen en jullie ding te doen. http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?4316-Sat%E9kroketten-Koep-Afreak-2019-Lekker-amp-Gezond-Schema-Standen-Voorspellingen&p=493211#post493211
  14. Abubakari

    R.I.P Topic

    Seth Gaaikema is niet dood, hier is Makanaky.
  15. Abubakari

    R.I.P Topic

    Nee joh, gewoon mensen die net overleden zijn onterecht voor pedo uitmaken, altijd doen!:duim:
  16. Abubakari

    Nacompetitie Topamateurs 2018-2019

    Hij speelde 23 minuten, werd in de 68' minuut alweer gewisseld. In die kwart wedstrijd wel alweer een goal gemaakt.
  17. Abubakari

    Vriendenquizjes

    Nee. Nou ja, dankzij de waan wist ik waar Jill Roord gespeeld had en ik heb ook nog 1 goed gegokt.
  18. Abubakari

    Het PSV transfertopic

    Sorry zwammy maar het is gewoon onzin. Tagliafico blijft, er zijn zoals Pascallo zegt tig andere opties, dus ik geloof er ook niks van dat Ajax achter hem aan zit. Deze periode moeten de kranten vol dus lees je elke dag 100 geruchten waarvan er soms eens eentje waar is, de rest is over het...
  19. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Vera Pauw heeft daar toch gewoon gelijk? Vera Pauw is een icoon en een superheld in. Knap wat die voor elkaar heeft gekregen en respect voor de strijd die ze heeft geleverd. Maar nu even wat anders, de stand in de toto van het vrouwen wk met een opvallende hekkensluiter, wat is dit nou...
  20. Abubakari

    Handbal

    Ha, te gek. Mooi voor Bobby en zijn vrienden.
Bovenaan