Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Vbookie Be Quick 1887 vs LTC

    Finale met als inzet een plek in de zaterdag tweede klasse. Op neutraal terrein.
  2. Abubakari

    District Noord

    Nee,gewoon met hun sterkste team. Voor veel van die jongens de grootste wedstrijd uit hun voetballeven. Stond lang maar 2-0, in de slotfase liep FB nog flink uit.
  3. Abubakari

    District Noord

    Nee. Gewoon vanavond gekeken. Voetbal op mobiel of laptop kijken vind ik niks.
  4. Abubakari

    District Noord

    VEV'67 herstelt zich van de afstraffing tegen Flevo Boys in de bekerfinale en plaatst zich dankzij een 2-1 zege bij DESZ uit Zwartsluis voor de finale om promotie naar 1E tegen Blauw Wit'34.
  5. Abubakari

    EURO 2021

    Zijn ook net Duitsers (of PSV'ers), derde keer dat ze in de laatste minuten nog de winnende maken.
  6. Abubakari

    VBOOKIE Nieuw-Zeeland - Nederland

    Vervelende Roord.
  7. Abubakari

    WK vrouwen 2019

    Dat gezeik overal over het gelijk trekken van mannen en vrouwenvoetbal doet mij erg denken aan die politiek correcte shit van tegenwoordig, daar ben ik ook allergisch voor, dus bij mij werkt het averechts. Al zou ik anders ook no way naar Canada - Kameroen kijken. Of naar eender welke...
  8. Abubakari

    WK vrouwen 2019

    Haha, ongelooflijk. En straks AJAX-PSV bij de vrouwen weer voor 100 toeschouwers.
  9. Abubakari

    District Noord

    Gaat ook nog wel even duren zo te zien: 200 jaar Koninklijke Militaire Kapel. Ja, over 200 jaar moet ik al lang naar mijn werk. Kut Drenthen, stick to the program.
  10. Abubakari

    District Noord

    WAAR BLIJFT ONZE CLUB? Ik zit nu al een kwartier naar toeterende Drenthen te kijken ipv naar voetballende Drenthe. :hsv:
  11. Abubakari

    WK vrouwen 2019

    Canada-Kameroen live op tv zapte ik net. Daar kijkt toch geen kop naar? Oranje live okay, maar de rest kan toch gewoon in samenvatting? Of zit men hier inmiddels massaal naar te kijken? Wel benieuwd naar de kijkcijfers.
  12. Abubakari

    District Noord

    Hoogezand-SC Stadspark is 2-1 geworden, Hoogezand gepromoveerd, Stadspark speelt volgende week tegen LSC 1890 uit Sneek om een plek in de eerste Klasse. LSC gaf tegen GAVC een 2-0 voorsprong weg en verloor na strafschoppen waardoor GAVC zich dus handhaaft.
  13. Abubakari

    UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

    Met 0-0 de rust halen, dan heb je eigenlijk al gewonnen.
  14. Abubakari

    UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

    Jullie kijken alleen nog de tweede helft?
  15. Abubakari

    Districtsbeker 2018/19

    De schuld van Noord-Ooster dus.
  16. Abubakari

    UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

    Hij heeft vorige week toch al gezegd dat ie niet naar Barcelona gaat maar zijn klus bij Oranje afmaakt? Geen sprake van dat ie op de trein naar Barcelona stapt dus.
  17. Abubakari

    Districtsbeker 2018/19

    Is het in andere districten ook zo dat er geloot wordt wie thuis mag spelen? In noord mocht hoofdklasser Flevo Boys tegen tweede klasse VEV'67 ook nog eens thuis. Neutraal terrein lijkt me niet alleen eerlijker maar ook leuker.
  18. Abubakari

    District Noord

    Geen voetbal in stad deze zondag, maar wel in Haren, finale om promotie naar de derde klasse op het het veld van vv Haren en vv Gorecht, tussen FVV uit Foxhol en de Tolbert Leek Combinatie, TLC dus. Eerste helft was TLC beter maar nam FVV de leiding. Vijf minuten later kwam TLC op 1-1. Na rust...
  19. Abubakari

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Tomaten gooien na een slechte wedstrijd?
  20. Abubakari

    UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

    Dit soort rants? Nou ja, wel mooi dat je niet meer op het rapportage knopje drukt.
Bovenaan