Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Elk een goaltje teveel en inmiddels alweer achterhaald. Puppengate speelt Abuganda nog immer parten zo lijkt het. Of het is gewoon onderschatting, kan ook.
De lucht is geklaard, Mario weer terug opde bank, net als mijn voorsprong die ook weer terug is, een puntgave hattrick bezorgd Abuganda een 6-5 voorsprong.
Het duurt nog wel even voor de eredivisie weer los gaat, maar we gooien de tent vast open zodat ook alle vakantiegangers vast in kunnen vullen:
RONDE 1
1. Wie scoort het eerste doelpunt, PEC, Willem II of een andere club?
2. Winnen Ajax en PSV allebei hun lastige uitwedstrijd?
3. Hoeveel punten...
De vorige keer ging het mis omdat iemand die vlakbij de Duitse grens woont in blessuretijd scoorde en nu gaat het op dezelfde manier mis. Die Frauschaft.
#Wegmetvrouwenvoetbalbookies!
Mario is naar Rammstein en prompt scoort Zimbabwe een hattrick. We staan opeens achter, 2-3. En dat wordt zo (mits Ghana wint) 3-4.
Hopelijk is Mario morgen weer terug, kunnen we dan weer gewoon de voorsprong pakken.
En NL-Joegoslavi? 6-1 in 2000 en Belgie-NL 1-0 in 94 en de veldslag tegen Portugal in Duitsland.
En om compleet te zijn, NL-Mexico in 98, 2-0 voor, werd nog 2-2.
Eigenlijk is Oeganda-Zimbabwe natuurlijk de finale, maar we spelen in de poulefase nu al tegen elkaar.
Eens een keer geen hattrick, maar wel op voorsprong.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.