Zoekresultaten

  1. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Jaar, kutRossi.
  2. Pascallovic

    Europese Parlementsverkiezingen 2019 (23 mei)

    SP, de Groenen en PvdD.
  3. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Er mag weleens iemand de muur in gaan.
  4. Pascallovic

    Wielrennen

    VDP blijft maar winnen. Nu weer een wereldbekerwedstrijd bij het Mountainbiken.
  5. Pascallovic

    Ajax Transfertopic

    Ronald Koeman.
  6. Pascallovic

    Wielrennen

    Die heeft de hele Giro nog niet met de beste naarboven gereden. Fantastisch in de tijdritten, maar voor de rest eigenlijk niet goed genoeg.
  7. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Zoiets inderdaad.
  8. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Ricciardo won vorig jaar ook al terwijl ie op het eind een rollatortempo moest aanhouden. Maar ja, je kan er toch niet voorbij, dus dan haal je hem met rollatortempo wel binnen.
  9. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Mooi dat ie het toch nog geprobeerd heeft.
  10. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Volgens mij wil ie wel 2 seconden sneller.
  11. Pascallovic

    Ajax Transfertopic

    Zou eerder vreemd zijn als het geen onderwerp van gesprek zou zijn als ze elkaar bij Oranje zien.
  12. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Opvallend dat Hamilton op medium geen steek harder rijdt dan Verstappen.
  13. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Goed zo Max.
  14. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Doei Leclerc.
  15. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    90% kans op regen zeggen ze.
  16. Pascallovic

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Hup optocht.
  17. Pascallovic

    Ligue 1

    Dat hadden ze niet eerder kunnen bedenken?:cab:
  18. Pascallovic

    Promotiestrijd KKD 2018/19

    Dat is beslist.
  19. Pascallovic

    Promotiestrijd KKD 2018/19

    Ze weten het wel mooi in een paar minuten te verkloten bij Sparta. 2e gele kaart voor Vriends.
  20. Pascallovic

    Promotiestrijd KKD 2018/19

    Jij hebt gemist dat ie in de subtop speelde en zich daar onmogelijk heeft gemaakt bij FC Groningen? Voor de rest heeft ie op een seizoen bij PEC na nog nooit iets laten zien op Eredivisie niveau.
Bovenaan