Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuke partij dat Groenlinks. Je wordt gedwongen op te stappen en geeft daarbij je tweede kamerzetel terug aan de partij en vervolgens wordt je in de media door je oud fractieleden door het slijk gehaald. Ook fijn dat je naar de vertrouwenspersoon van de fractie stapt en dat die dan meteen alles...
Ben benieuwd of ze ook aandacht zouden krijgen als ze niet weggejaagd zouden worden zoals in Eindhoven waarbij de ME ingezet moet worden. Volgens mij was dat namelijk het nieuws. Niet zo zeer de 'demonstratie' zelf.
Omdat deze casus niet in jouw straatje past t.o.v. jouw mening over hoe er met die zwarte piet demonstratie is omgegaan. Het feit dat je er omheen draait is een bevestiging hiervan.
Een demonstratie is onmogelijk gemaakt. Dat schijnt inbreuk te zijn op het recht op demonstratie, hetgeen erg belangrijk is volgens sommigen. Je mag dus voor elk dom wissewasje of onbeduidend iets gaan demonstreren en dat mag ook kwetsend zijn. Demonstreren op een kinderfeest is onnozel en onder...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.