Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fantastisch plan. De winnaar van de onder 21 competitie krijgt een ticket voor de Youth League wat een onder 19 competitie is. Als kampioen van de onder 19 competitie verdien je geen plek in de Youth League, het onder 21 elftal waarvan de helft niet mee mag doen wel.:duim:
Dat is jouw analyse nadat je mij met 3 punten verslaat, terwijl ik ook Nadal als kopman en Thiem ipv Federer had? Mijn misplaatste vertrouwen in Kiki door haar een GO in ronde 4 te geven heeft jou gered.
Ze hebben de afgelopen jaren op de transfermarkt naar verhouding niet heel veel gedaan en uitgegeven. Ondertussen wel veel geld verdiend met 4x CL in 6 jaar. Dan kan ik mij voorstellen dat ze een leuk spaarpotje hebben. Ajax kan ook voor 200 miljoen spelers halen met een begroting van 90...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.