Buiten het voetbal en de niet-teamsporten mag er niemand door.
Geen hockey, basketbal of volleybal dus.
In het badminton veranderden de regels gisteren tijdens onze speelavond.
In eerste instantie mochten we alleen enkelen, zoals door Rutte aangegeven tijdens de persconferentie. Dat werd ook...